• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-05 08:26:48 följande:
    Idag åker vi till IKEA :) bor man i Norrland gäller det att planera sånna resor ;) 20 mil enkel väg :) blir mysigt att kolla lite saker till kommande barnrummet :) hoppas ni får en fin dag allihopa :)

Åh vad mysigt! Hoppas ni hade en bra dag
  • 3 barns mamma84

Detta är skumt !!
    Har fått små bruna flytningar sammtidigt jag har flytningar och misstänker ägglossning vad fan kaninte änns ha sex då jag har bruna flytningar !!
    Är detta pga mf ??
     nu 2 v har jag haft detta först mens blod 1 v och nu detta 1 v   

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-04 22:35:45 följande:
    Klart du kommer!!! Hur länge har ni försökt?

Vi är på försök nio nu. Snacka om att det ser mörkt ut...
  • Pommac
    MissKaos skrev 2013-01-04 23:02:52 följande:
    Samma här! Min man börjar titta på semesterresor i oktober. Vet inte, men jag hoppas ju inte kunna åka någonstanns då.Vi kollar nu på ngn resa till juni, då tänker ajg att jag hoppas att dfet ska vara "sista chansens" innan bebis.. Vill inte säga det till honom bara.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Vi kollar också på resa. Vi funderar på en bröllopsresa. Har inte åkt på någon ännu. :) vill helst inte åka om jag är gravid om det skulle hända nåt. Vi avvaktar nog en månad till sedan blir det kanske en resa i mars eller så. :)
  • MissKaos

[

Vi var iväg nar jag var gravid. Det var varmt..,sjukvard får man ju om det skulle vara ngt.. flyget var lite jobbig.

quote=68221012][quote-nick]Pommac skrev 2013-01-05 21:11:19 följande:[/quote-nick] Vi kollar också på resa. Vi funderar på en bröllopsresa. Har inte åkt på någon ännu. :) vill helst inte åka om jag är gravid om det skulle hända nåt. Vi avvaktar nog en månad till sedan blir det kanske en resa i mars eller så. :)[/quote]

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

Ja det gäller ju att man har försäkring osv. Sedan kanske man måste ha stödstrumper och grejer också? Vaccinationer? Hmm..

• floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-05 21:08:22 följande:
    Vi är på försök nio nu. Snacka om att det ser mörkt ut...

Snacka om att chanserna att lyckas är jättestora nu! För varje försök ökar chansen! Kanske lyckas du inte pricka ÄL!
  • floppan2008

Vi har bokat bussresa till Spanien i juni. Kan ni fatta. Jag hoppas jag är i 5:e månaden då. Kommer nog bli jobbigt men det är en så himla billig bra resa att det får gå som det går

• Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-05 22:27:24 följande:
    Snacka om att chanserna att lyckas är jättestora nu! För varje försök ökar chansen! Kanske lyckas du inte pricka ÄL!

Va? Hur kan de öka s?
  • CA5
    Har inget att göra idag, så uppdaterade listan och organiserade den lite. 3barnsmamma84, kan du inte lägga in den i "ts-inlägget" eller vad det kallas? :)

ÄL LISTA

10/1 - Soffan
    12/1 - Floppan2008
    13/1 - CA5 
    16/1 - görabebis
    16/1 - Pommac 

BIM LISTA

24/1 - Soffan   
    27/1- Floppan2008
    28/1 - CA5
    26-30/1 - Pommac 
    30/1 - görabebis

MissKaos,Tenshi och 3barnsmamma84 när har ni er nästa äl och bim?

Svar på tråden Solstrålarna