• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84

Miss: men fy hoppas det blir bättre !

Jag hade dunder huvudvärk inatt trodde huvudet skulle trilla av
    Här har jag flytningar vattninga flytningar kåtheten börjar komma = Äl på G tidigare än jag trodde
    Hmm konstigt.
    Jag har iaf bokat tid till läkaren på tisdag.
    För cell prov ...    så vi får se men det kommer gå bra
    Jag funderar på P-piller också bara för att å min cykel på normal nivå igen.
    Men då mini piller   men det e bara något jag har tänkt på.
    Vill ju fortarande ha bebbe. 

• 3 barns mamma84
    http://trebarnsmamma84.bloggplatsen.se/
    Min blogg här ser ni hur det ser ut i nya huset vi var där inne idag och tittade
    Vi ska dit imorgon och ''planera'' var allt ska vara osv och då kommer jag ta nya fina bilder med min digital kamera nu var det bara med mobilen och inga lampor inne bara hallen toalettet och tvättstugan .  
  • floppan2008

Nu har vi haft sex tis, ons och fre. På torsdagen hade jag molvärk hela dagen i magen men inga flytningar. Igår var det mängder med genomskinligt som blev trådar på pappret. Hade lite molvärk under dagen men inte så mkt som på torsdagen. Undrar egentligen om jag har haft ÄL eller om den är på väg! Brukar få ont i bröstvårtorna så fort ägget släppt i princip men känner ingenting. Känner en molvärk i tjejmagen och ryggen idag och var rejält svullen och öm där inne när vi hade sex. Enligt min App har jag ÄL imorn. Får mysa imorn med för säkerhets skull. Minns inte när jag blev gravid med dottern om jag fick ont i brösten efter ÄL. Vet att jag hade ont i dom innan bim men hade inte jätteont. Det kom mer i v 6-7. Hur har ni haft det? Borde bu åtminstone haft ÄL med tanke på ÄL flytningar och molvärk. Blir tokig på att fundera över detta. Trebarnsmamma. Ska bli kul att kolla in ett hus och din blogg

• CA5
    Pommac skrev 2013-01-11 18:13:53 följande:
    Här har man åkt på muskelinfektion och får käka medicin. Som tur var äts den bara en vecka och bör inte ätas om man är gravid. Dock har jag nog inte ägglossning förrän nästa helg ändå. *Phu* =) Har börjat få ägglossningsflytningar nu så vem vet, kanske kommer den tidigare? Jag kör med min monitor och är på dag 11 i min cykel nu. 

Hoppas ni alla blivit friska nu! Har jobbat så mycket så jag knappt hunnit vara inne här. 

Fy!!! Krya på dig :'(

Själv har jag ÄL nu i helgen. Jag och killen diskuterar fram och tillbaka ang om vi ska vänta några månader eller inte. Är fortfarande rädd över att förlora jobbet och det vill jag verkligen inte! Men samtidigt längtar jag såå..
  • CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-11 23:03:32 följande:
    trebarnsmamma84.bloggplatsen.se/
    Min blogg här ser ni hur det ser ut i nya huset vi var där inne idag och tittade
    Vi ska dit imorgon och ''planera'' var allt ska vara osv och då kommer jag ta nya fina bilder med min digital kamera nu var det bara med mobilen och inga lampor inne bara hallen toalettet och tvättstugan .  
    Såg fint ut Söta barn!
  • floppan2008

CA5 du kan ju hålla det hemligt säkert 5 månader! Och det är ju inte säkert det tar sig direkt heller!

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-12 12:11:39 följande:
    CA5 du kan ju hålla det hemligt säkert 5 månader! Och det är ju inte säkert det tar sig direkt heller!
    Det är en lång tid.. Vet inte om jag skulle lyckas dölja magen så länge eller hålla det hemligt. Blir jag gravid berättar jag nog det i v.12-15.

Läser runt en massa på internet om kvinnor som varit i samma situation. Blir inte klokare.
  • MissKaos

Kan dom sparka dig för det?

CA5 skrev 2013-01-12 11:50:47 följande:

Själv har jag ÄL nu i helgen. Jag och killen diskuterar fram och tillbaka ang om vi ska vänta några månader eller inte. Är fortfarande rädd över att förlora jobbet och det vill jag verkligen inte! Men samtidigt längtar jag såå..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Kan dom sparka dig för det?

CA5 skrev 2013-01-12 11:50:47 följande:

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Soffan
    CA5 skrev 2013-01-12 13:05:19 följande:
    Det är en lång tid.. Vet inte om jag skulle lyckas dölja magen så länge eller hålla det hemligt. Blir jag gravid berättar jag nog det i v.12-15.

Läser runt en massa på internet om kvinnor som varit i samma situation. Blir inte klokare.

Men de har inte rätt att neka dig anställning bara för att du blivit gravid! och du slutar ju inte jobba bara för att du blivit gravid heller så jag tycker verkligen ni ska fortsätta försöka.

Fortsätt och försök, som Floppan sa också så är det ju inte säkert att det tar sig direkt heller.  
Svar på tråden Solstrålarna