• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Sanna890
    Soffan skrev 2013-01-08 14:21:46 följande:
    Ja det låter som en bra idé.  jag skall göra något liknande efter den här månaden, jag blev ju gravid men fick missfall i November.. Ska köpa mig ett träningskort och fokusera på något annat ett tag om det inte blir ett plus nu.

Ja, tror man måste släppa innan man blir knäpp :p haha:p träning är en bra grej :) kroppen blir dessutom lättare gravid om man äter rätt och motionerar :)
  • floppan2008

Jag kan inte tänka på något annat. Sjukt jobbigt. Det måste bara ta sig denna månaden! Men man kan ju lixom inte tvinga fram något. En grej till. Ni som beställt från testlagret. Jag betalade i fredags för testerna. De lovar snabb leverans men inget hade kommit idag. Inte så att jag behöver gravvtester nu men man undrar ju vart dom är! Fler som beställt och fått vänta ett par dagar?

• 3 barns mamma84

woho igår hade jag sex efter 2 veckor o lite mer hehe jag var oskuld igen

• MissKaos

Fått gyntid IDAG! Känns bra Fårse vad dom säger bara.. Tur man duschade imorse..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-09 08:25:01 följande:
    Fått gyntid IDAG! Känns bra Fårse vad dom säger bara.. Tur man duschade imorse..
    Vad skönt
    Vilken tid hade du fått ?
    Håller tummisarna för dig {#emotions_dlg.flower}  
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-09 08:31:34 följande:
    Vad skönt
    Vilken tid hade du fått ?
    Håller tummisarna för dig {#emotions_dlg.flower}  

10:45

Skräckblandad förtjusning
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-09 08:25:01 följande:
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

• 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-09 09:18:53 följande:

10:45

Skräckblandad förtjusning
    de kommer gå bra bättre o titta lite och få svar
  • floppan2008

Någon med erfarenhet hur lång tid leveransen tar från testlagret?

• MissKaos

Pergo! Påbörjar idag
    Fast vi flyger den 18:e och då ser det ut  som om jag får ÄL den 19:e.. Skitdumt! JVi kommer ju vara på resande där så vi kan ha sex den 17:e sen är det ju svårt innan den 20:e. Missar mina mest fertila dagar mao

Svar på tråden Solstrålarna