• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-13 10:31:17 följande:
    Ja, sex så mkt det går! Konatigt, inget utslag på stickan igår kvall, men igen pa morgonen.bör få äl inom 4-9 dagar dvs om pergotime fungerar. Borde bett om vul för kontroll kanner jag, nu vet jag ju inte om det är äl eller cystor. Eller flera ägg...
    Tydligen kan hormonstimuleering lura testen?
    När har du nästa undersökning ?
    Låter konstigt men det kanske är dags iaf snart  
  • MissKaos

Jag har igen! Dom behandlar i blindo, jag har ju svarat pa pergotime tidigare. Ja, det borde vara äl mellan tor-tis. Mest sannolikt pa lördag, dumt da vi inte kommer kunna ha sex fre,lo,so. Kanske sö men det är ju sent. Hoppas pa sen el tidig! Sen är vanligast på pergo. Har gjort åt. massor av ältester.. redan! Vill ju veta. Borde skriva upp inför nästa cykel. Hur går det för dig?

3 barns mamma84 skrev 2013-01-13 10:52:43 följande:
    När har du nästa undersökning ?

Låter konstigt men det kanske är dags iaf snart  

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-13 11:21:21 följande:
    Jag har igen! Dom behandlar i blindo, jag har ju svarat pa pergotime tidigare. Ja, det borde vara äl mellan tor-tis. Mest sannolikt pa lördag, dumt da vi inte kommer kunna ha sex fre,lo,so. Kanske sö men det är ju sent. Hoppas pa sen el tidig! Sen är vanligast på pergo. Har gjort åt. massor av ältester.. redan! Vill ju veta. Borde skriva upp inför nästa cykel. Hur går det för dig?
    Ingen ägglossning ännu inte
    Så jag vet inte

Okej men hoppas den kommer innan
    Skulle ni resa ?     
  • 3 barns mamma84

Hmm fundersam här.
    Drar och sticker till i vänster äggstock som om någon typer till typ många ggr slutar verkligen inte.
    La mig i sängen och medans jag trycker mjukt på magen drar och sticker det till vad fan är detta ??
    När jag googlade kommer jag fram till att antingen innan mens eller under mkt tidigt graviditet
    Har ni så ????    

• 3 barns mamma84

glömde skriv detta har pågått nu några dagar ..

Symtomer
    fortfarande hungrig svullen mage kissar oftare fortfarande och trött .
    äggolossningen ska vara 18:e ca men inga flytningar alls och inte direkt sex sugen häller.
    Utan när vi har sex e det som sand papper mellan benen     

• babylängtan20

1a månaden chansade vi vid äl
    2a med äl tester hade vi endast sex vid :) gubbe
    3a månaden hade vi sex varannan dag efter mens fick mf
    4e månaden hade vi sex varannan dag
    5e månaden sex varje dag efter mens til 2-3 dgr efter då blev det +

och en väninna tog de sig på på 1a försöket då hade de sex varje dag i 14 dagar sen fick hon +
    så jag hade satsat på sex varje dag i ca 2 v och ligga med spreman i i ca 30 min jag somnade med det då det antagligen tog sig :P

hoppas verkligen att det är er tur denna månad :) själv går jag in i v 7 på tisdag :)

• MissKaos

Fertilitrtsdoktorn 'ordinerade" sex varannan, var tredjedag. Så det ar nog en bra plan! Vi har sex nästan varje dag nu. Men kommer få gora ett uppehåll under de dagar som jag sannolikt har äl

Första pillerfria dagen idag för mig!ska köpa dyra digitala äl test idag. Var nog inre fullt utslag på stickorna i helgen, kollat dom igen!

På fredag åker vi! Ska bli så skont men smolket för mig ar då äl på lördag. Inget sex fre lo so..

babylängtan20 skrev 2013-01-13 22:03:09 följande:
    1a månaden chansade vi vid äl

2a med äl tester hade vi endast sex vid :) gubbe

3a månaden hade vi sex varannan dag efter mens fick mf

4e månaden hade vi sex varannan dag

5e månaden sex varje dag efter mens til 2-3 dgr efter då blev det +

och en väninna tog de sig på på 1a försöket då hade de sex varje dag i 14 dagar sen fick hon +

så jag hade satsat på sex varje dag i ca 2 v och ligga med spreman i i ca 30 min jag somnade med det då det antagligen tog sig :P

hoppas verkligen att det är er tur denna månad :) själv går jag in i v 7 på tisdag :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890

Idag börjar ett nytt "äventyr/utmaning" för oss som förhoppningsvis får oss att släppa bebistankarna en stund och slappna av lite på den fronten :) en ny jour placering kmr flytta in hos oss under den här veckan, vi ska på möte idag och få lite info :)

Hoppas ni alla får en bra dag :)

• CA5

3barnmamma84 - men har du testat dig ännu? Gör du inte det kan du ju inte veta Det som du beskriver brukar jag känna vid äl. Mer eller mindre. Ibland även vid mens. Men ta ett test nu!!:p

Sanna890 - jag förstår inte riktigt vad du menar. Kanske missat ngt tidigare inlägg:) Vad/vem är det som ska bo hos er?

Svar på tråden Solstrålarna