• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Sanna890
    CA5 skrev 2013-01-14 10:18:11 följande:
    3barnmamma84 - men har du testat dig ännu? Gör du inte det kan du ju inte veta Det som du beskriver brukar jag känna vid äl. Mer eller mindre. Ibland även vid mens. Men ta ett test nu!!:p

Sanna890 - jag förstår inte riktigt vad du menar. Kanske missat ngt tidigare inlägg:) Vad/vem är det som ska bo hos er?

Vi jobbar med familjehem (utöver våra vanliga jobb) :) har inte haft någon boende på ett tag då vi vart så inne i barntänket. Så nu kände vi båda två att vi var tvungen att släppa tankarna, och då precis ringde socialen och frågade om vi var intresserad av en jourplacering :) helt perfekt :) känns lika roligt och spännande varje gång en ny person är påväg in i ens liv, känslan att kunna ställa upp och öppna sitt hem för någon annan är ju helt fantastisk :)
  • babylängtan20
    floppan2008 skrev 2013-01-14 18:53:29 följande:
    Varför ska man undvika varma bad runt ÄL? Om bad påverkar negativt är väl mina chanser helt borta då jag hade 39,3c i torsdags. Tror jag hade ÄL igår men kan lika väl varit i torsdags... Har haft ÄL flytningar och molvärk i äggstockarna sedan i tors fram till igår. Hade 37,8c på lördagen och runt 37c igår. Vi har haft sex varannan dag men vad hjälper det om värme inte är bra är det så alltså???
    inget man ska men jag hörde/läste att spermierna inte trivs i värme därför undvek jag det så så månbga som möjligt överlever eller så.
  • 3 barns mamma84

Med mina graviditeter har jag varit som innan .
    Ser bara till att ha 6 4 ggr innn ÄL och 4 ggr efter ÄL 

• 3 barns mamma84

Om allt skulle stämma ska jag ha ÄL 18 jan och BIM sista 31 jan
    Då gjorde jag detta  ... jag räknade från 27 dec till cykel 36 som är 31 jan tog bakåt - 14 fick ÄL 18:e
    Idag ska jag ringa min läkare och beställa tid på fredag om det passar dom efter 13.00 och hoppas på ett koll + cell prov .
    Sen kommer jag be dom göra scanning och se om det finns någon där inne .   

• floppan2008
    babylängtan20 skrev 2013-01-14 23:59:06 följande:
    inget man ska men jag hörde/läste att spermierna inte trivs i värme därför undvek jag det så så månbga som möjligt överlever eller så.

Ja det har jag också hört. Speciellt pojkspermier är känsliga för värme. Känner mig så jäkla nedstämd. Förbannade feber som ställt till det så här. Känner ingenting. Absolut ingenting vilket jag alltid gör efter ÄL. Vet att den har varit till 100% men kroppen verkar ur balans. Mkt lite öm i bröstvårtorna men efter ÄL brukar det verkligen göra ont! Ägget kanske var dött innan det slungades ut pga den höga feber jag haft. Jag som så gärna vill ha en oktoberbebis
  • CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-14 23:35:35 följande:
    Vi jobbar med familjehem (utöver våra vanliga jobb) :) har inte haft någon boende på ett tag då vi vart så inne i barntänket. Så nu kände vi båda två att vi var tvungen att släppa tankarna, och då precis ringde socialen och frågade om vi var intresserad av en jourplacering :) helt perfekt :) känns lika roligt och spännande varje gång en ny person är påväg in i ens liv, känslan att kunna ställa upp och öppna sitt hem för någon annan är ju helt fantastisk :)

Åh vad fint av er Lycka till! Hur länge brukar de bo hos er?
  • MissKaos

Det ar mannen som åka undvika varma bad..

Varför ska man undvika varma bad runt ÄL? Om bad påverkar negativt är väl mina chanser helt borta då jag hade 39,3c i torsdags. Tror jag hade ÄL igår men kan lika väl varit i torsdags... Har haft ÄL flytningar och molvärk i äggstockarna sedan i tors fram till igår. Hade 37,8c på lördagen och runt 37c igår. Vi har haft sex varannan dag men vad hjälper det om värme inte är bra är det så alltså???

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Det ar mannen som åka undvika varma bad..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

MissKaos antar att de rackarna dör ändå i mig när jag har feber

• floppan2008

Vem var det nu igen som hade haft feber i 16 dagar? Minns inte! Jag hade en feberfri vecka då jag kände mig väldigt trött och seg. Sedan kom febern tillbaka och försvann i söndags, nu är jag livrädd att det ska komma tillbaka igen! Verkar ju omöjligt att bli frisk. Kreverar snart på att känna mig risig och trött

Svar på tråden Solstrålarna