• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    Pommac skrev 2013-01-21 18:04:53 följande:
    3 barns mamma84: du är ju värsta kändisen. :) men jag förstår att du haft det kämpigt. Modigt att jobba på ännu ett liv. Men samtidigt är du rätt erfaren vid det här laget. :)
    < br> Floppan2008: Hoppas!!!

Här har jag ovanligt lite gaser i magen denna omgång. Vet inte om det är bra eller dåligt? Brukar alltid vara gasig efter ÄL. Är bara på ÄL + 4 så det lär ju inte vara nåt symtom...
    Hahaha e ju det andra rekord bebisen i sverige Tungan ute folk vet vem nog vem jag är.
    Erfarenhet jo man tackar men man känner sig allt som nybörjare

Man brukar vara väldigt gssig som gravid
    Alla grav har jag varit otroligt gassig eller det e väl så att vi kvinnor pruttar inte hahaha
    Hur går det annars ?      
  • 3 barns mamma84

Här har jag packat och haft sex ingen äl tyvärr men sex livet fungerar
    Har packat typ hela huset idag hehehe nu e man smått beroände vill pcka meeeeer.
    Bara 9 dagar kvar tills vi flyttar.

Juste jag har 2 soppåstar med små små bebis kläderHjärtaoch sen vaggan jag har tagt ner ååååååh vad man blir så sugen !!    

• Pommac

Det går segt här... ÄL + 5 idag... Närmar mig?? Har ont till och från i sidorna på magen. Det är nog inge bra tecken. Känns kört.. Fast det behöver ju inte ha fäst än.

• CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-22 19:00:17 följande:
    Alla vi är rädda fast det är 4:e barnet eller 1:a barnet.

men vi kvinnor klarar av mkt  

Ja det är sant :) Vi är sannerligen det starka könet ;)
  • floppan2008

Det har börjat sticka i mina bröst. Ilar stramar och värker. Presis efter ÄL brukar jag ha svinont och ju närmare bim jag kommer går det onda över mer och mer. Denna gången har jag inte känt något i brösten fören idag då det som sagt ilar och sticker i brösten. Konstigt. Men man kan ju ha olika sorters PMS... Givetvis hoppas man ju inte det är PMS men syntomen är så lika!

• Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-22 11:54:19 följande:
    Det är inte säkert att det visar fören på bim. Jag har aldrig fått ett enda litet streck fören på bim när jag var gravid.

Oki :) hoppet är ju det sista som sviker så kmr testa igen ;):)
  • floppan2008

Idag 06:30#808 Bim-4 helt blankt... Visst loppet är inte kört ännu jag vet men det känns så när andra plussar på ÄL+9 lixom... Hade man bara fått ett litet tunnt svagt streck men inget syns. Har bara 2 test kvar så nu blir det test på fre och sön om inte mensen kommer men det gör den väl jäkla skit!

• Soffan
    floppan2008 skrev 2013-01-23 06:30:48 följande:
    Idag 06:30#808 Bim-4 helt blankt... Visst loppet är inte kört ännu jag vet men det känns så när andra plussar på ÄL+9 lixom... Hade man bara fått ett litet tunnt svagt streck men inget syns. Har bara 2 test kvar så nu blir det test på fre och sön om inte mensen kommer men det gör den väl jäkla skit!

Känner som du!  Jag testade helt blankt igår, BIM-2. 
    Har inte haft några symptom alls så jag ställer in mig på att mensen kommer imorrn Rynkar på näsan 
  • floppan2008

Jädrar vad det har smällt till i brösten. Dom gör såå ont och värker! Bu närmare bim ju mindre ont brukar jag ha men nu är det tvärtom. Det moler och moler i magen. Har halsbränna och är ständigt hungrig. Men tycker att har man sånna symtom och är gravid ja då borde det bli en skugga på testet när det är bim på söndag. Annars är det nog bara PMS. Orkar inte vänta! Har bara 2 test kvar så vill inte slösa imorn. Tänkte fre och sön.

Svar på tråden Solstrålarna