• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Sanna890

Sambon ser oxå strecket! Svagt men vi ser det! Längtar tills imorn när jag får testa ett digitalt!:D

• floppan2008

Jag kanske har plussat testade nu på bim-2 med cb. Det är ett plus men det är väldigt väldigt svagt. Men man kan ana det på en bild på iphonen. Synd att man inte kan lägga in bilder här med den. Har testat 1000 ggr med cb och aldrig fått en skymt av ett plus förutom på bim med dottern. Väntar nu till sön och bim med att testa. Kan ju vara ett spökstreck också. Man har ju hört talas om detta. Man anar bara strecket men det bildar ändå ett + är lite glad nu men vågar inte tro helt när det är så svagt!

• floppan2008
    Soffan skrev 2013-01-25 07:09:21 följande:
    BIM+1 och testen är helt blanka och ingen mens 

Hoppas du får ett fint plus snart!!! Vissa är ju låghormonare! Ägget kan ha fäst sent!
  • 3 barns mamma84
    Sanna890 skrev 2013-01-24 21:18:25 följande:
    Ju längre det går ju starkare blir det :D

Hjärta åååh !!
  • 3 barns mamma84
    Hej brudar !
    Idag hmm och i helgen kommer det att vara stress .
    V börjar redan idag att flytta in saker osv till nya huset.
    Vi fick flytta in saker 1 vecka innan det var bestämmt att flytta in nämligen.
    Idag är det 7 dagar kvar tills vi flyttar för gott till huset
    Kommer vara upptagen men kommer göra allt för att ha tid med er vill ju se många många +

går hade jag vrdens värk i magen men sen var allt borta det höl i sig några sekunder bara.
    Vad det var vet jag inte. :-/        
  • CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-24 22:13:31 följande:
    Sambon ser oxå strecket! Svagt men vi ser det! Längtar tills imorn när jag får testa ett digitalt!:D

Jaaaa vad roligt. Hoppas!!! Uppdatera sen;) Inget test för mig än så länge iaf.
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-25 06:35:40 följande:
    Jag kanske har plussat testade nu på bim-2 med cb. Det är ett plus men det är väldigt väldigt svagt. Men man kan ana det på en bild på iphonen. Synd att man inte kan lägga in bilder här med den. Har testat 1000 ggr med cb och aldrig fått en skymt av ett plus förutom på bim med dottern. Väntar nu till sön och bim med att testa. Kan ju vara ett spökstreck också. Man har ju hört talas om detta. Man anar bara strecket men det bildar ändå ett + är lite glad nu men vågar inte tro helt när det är så svagt!

Gud vad roligt och SPÄNNANDE! Kan du inte skicka bilden till din mail o lägga in via datorn? Vill se!:)
  • CA5
    Soffan skrev 2013-01-25 07:09:21 följande:
    BIM+1 och testen är helt blanka och ingen mens 

Hoppas det vänder.. :-/
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 08:03:17 följande:
    Gud vad roligt och SPÄNNANDE! Kan du inte skicka bilden till din mail o lägga in via datorn? Vill se!:)

Jag ska göra det i em då jag ser ett plus på testet och det kom efter 2 min är fortf kvar. På bilden syns det oerhört svagt men det är ku faktiskt bim-2 och jag har aldrig fått svagt innan utan först + på bim. Känner mig verkligen gravid. Men vågar inte vara glad fören på sön när bim är. Även om man testar svagt kan det lika gärna sluta i mf eller vara ett spök.
Svar på tråden Solstrålarna