• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Tror fortfarade att du är gravid floppan :)

Jag tror min mens är på g. Jag brukar ha runt löning men fick senare förra månaden, men nu tror jag det e på g och är tidigare. Äl kom nog tidigare än jag trodde oxå, så nästa månad ska jag testa äl tidigare.

Och vi får försöka få ihop våra scheman bättre kring äl ;)

Gjorde ett test imorse som visade neg, det var inget tidigt test, men tror att mensen kommer i dagarna, gör den det ej så testar jag igen.

• floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-24 11:39:56 följande:
    Tror fortfarade att du är gravid floppan :) Jag tror min mens är på g. Jag brukar ha runt löning men fick senare förra månaden, men nu tror jag det e på g och är tidigare. Äl kom nog tidigare än jag trodde oxå, så nästa månad ska jag testa äl tidigare. Och vi får försöka få ihop våra scheman bättre kring äl ;) Gjorde ett test imorse som visade neg, det var inget tidigt test, men tror att mensen kommer i dagarna, gör den det ej så testar jag igen.

Tack för peppning känns så ibland! Varför tror du mensen är på g? Molvärk kan man ju ha! Har den börjat?
  • görabebis
    floppan2008 skrev 2013-01-24 12:06:59 följande:
    Tack för peppning känns så ibland! Varför tror du mensen är på g? Molvärk kan man ju ha! Har den börjat?

Hm känner egentligen inte något, men samtidigt är det något litet som jag nu insåg att jag brukar känna nån/några dagar innan mens. Känns igen helt enkelt ;) "känslan" sitter längre ner i magen typ.

Bim är 28-29 jan men om cykeln ej blivit så lång förra månaden borde bim vara imån ca.. Och tror som sagt min äl var tidigare än den borde varit..
  • floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-24 12:14:55 följande:
    Hm känner egentligen inte något, men samtidigt är det något litet som jag nu insåg att jag brukar känna nån/några dagar innan mens. Känns igen helt enkelt ;) "känslan" sitter längre ner i magen typ. Bim är 28-29 jan men om cykeln ej blivit så lång förra månaden borde bim vara imån ca.. Och tror som sagt min äl var tidigare än den borde varit..

Ja det är en viss känsla innan mensen. På mig är det en molande känsla och det känns svullet och tungt i magen. Ibland kommer riktig mensvärk också. Ska köpa 2 pack clearblue idag. Dom säljer 2 pack för 80:- nu. Tänkte testa med cb imorn TL på lör har bara en sticka kvar och sen cb på söndag bim. Just nu känns det självklart att jag är gravid, om 2 timmar kommer jag tycka att det känns som jag inte är gravid. Vel vel... Hoppas din känsla är fel! Kan ju vara växtvärk
  • görabebis

Ja innan mensen kommer så vet man ju inte, men känslan känns så väl igen.

Är alla cb test lika kännsliga?

• floppan2008

Vet inte om cb är så himla känsliga egentligen men litar mer på dom än TL. Mensvärk och växtvärk är ju väldigt lika! Jag hade riktig mensvärk och bruna tjocka flytningar innan bim när jag plussade sist.

• 3 barns mamma84
    görabebis skrev 2013-01-24 12:40:53 följande:
    Ja innan mensen kommer så vet man ju inte, men känslan känns så väl igen.
    Är alla cb test lika kännsliga?
    Nääh dom e inte trovärdiga innan BIM
    Jag testade mig med cb BIm-3 fick neg men jag VAR gravid  
  • floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-24 14:05:41 följande:
    Nääh dom e inte trovärdiga innan BIM Jag testade mig med cb BIm-3 fick neg men jag VAR gravid  

Ja jag med! Med dottern. Men jag orkar inte beställa mer test nu.
  • MissKaos

äl+4.

Första testet idag neg, saklart. Dumt eg.. ska testa på lördag på sonens födelsedag och sen innan hemresa. Kanner pa ngt vis att nej, inte denna gangen heller. Nästa forsok blir nr 5.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890

Jag tänker att det betyder otur att prata om det innan jag kollat igen, men när jag kollade på mitt test efter en stund imorse, efter att jag skrev här, så såg jag nånting! Testerna innan har varit totalt negativa! Men idag fans där ett väldigt väldigt svagt streck, om det var spök lr positivt vet jag inte, får se imorn vad det visar. Hoppas av hela mitt hjärta!!!!

Svar på tråden Solstrålarna