• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-19 21:55:21 följande:
    Hur är det annars ? Inga symtomer än molvärk ? 

Nä inga symtomer alls idag. Kanske är bra? Själv?
  • 3 barns mamma84
    Pommac skrev 2013-01-19 22:06:08 följande:

Nä inga symtomer alls idag. Kanske är bra? Själv?
    Är det första eller andra-tredje barnet du väntar ?
    Hade du symtomer innan ?

Jag har fortfarande symtomer tyvärr
    Kissnödig 
    Öm mage
    Förstoppning
    Sticka bröstvårtor
    Trött
    Hunger
    Ej sex sugen
    Vattninga rinniga flytningar
    Molvärk fram och tillbaks kommer då o då
    Ont i ryggen
    Svullen mage              
  • görabebis

Jag känner verkligen inte något.. Noll. På ett sett känns det tråkigt då det gärna får ta sig fort.. Sen kommer den 'vanliga' mig fram som älskar att resa o bara njuta av allt.. Jag planerar en spontan tjejtripp i februari till budapest o eftersom jag kommer sluta med medicin så fort jag blir gravid så är det inte bara det att man kommer va nykter och ev illamående och andra krämpor utan min narkolepsi kommer få leva fritt.. Jag hatar att vara sjuk, jag hatar att vara så trött :( den tar över allt annat och jag kan inte styra något.. Jag vet att det kommer vara värt varenda sekund av sjukdom när man väl har sin bebis, men usch vad jag HATAR denna skit sjukdom... Den äter upp en.. den ger inget :( jaja, ska inte deppa över det nu. Vi har haft en jätte trevlig helg med god mat, vin och vänner. Imån blir det nattjobb. Jag är nog lite löjlig men att jobba är väldigt viktigt för mig, jag mår bra av att jobba. Narkolepsin kan ibland hindra mig och jag blir ledsen då det är inte mig liksom.

God natt o lycka till :) här är allt väääääldigt lungt :) mår bra, inga känningar eller den minsta värk. Brösten mår bra :) humöret är stabilt. Bim är den 28/1 och känns än så länge ingen ide att testa innan dess.

• Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-19 23:42:26 följande:
    Är det första eller andra-tredje barnet du väntar ? Hade du symtomer innan ? Jag har fortfarande symtomer tyvärr Kissnödig  Öm mage Förstoppning Sticka bröstvårtor Trött Hunger Ej sex sugen Vattninga rinniga flytningar Molvärk fram och tillbaks kommer då o då Ont i ryggen Svullen mage              

Det är min första gång (försök nio) Jag tror ju omöjligt att jag kan känna symtom redan. Är bara på ÄL + 2-3 idag. Får nog vänta till slutet av veckan med att känna efter för mycket. :) Undra vad det är som händer med din kropp! Hoppas du är gravid!
  • Pommac
    görabebis skrev 2013-01-20 01:07:37 följande:
    Jag känner verkligen inte något.. Noll. På ett sett känns det tråkigt då det gärna får ta sig fort.. Sen kommer den 'vanliga' mig fram som älskar att resa o bara njuta av allt.. Jag planerar en spontan tjejtripp i februari till budapest o eftersom jag kommer sluta med medicin så fort jag blir gravid så är det inte bara det att man kommer va nykter och ev illamående och andra krämpor utan min narkolepsi kommer få leva fritt.. Jag hatar att vara sjuk, jag hatar att vara så trött :( den tar över allt annat och jag kan inte styra något.. Jag vet att det kommer vara värt varenda sekund av sjukdom när man väl har sin bebis, men usch vad jag HATAR denna skit sjukdom... Den äter upp en.. den ger inget :( jaja, ska inte deppa över det nu. Vi har haft en jätte trevlig helg med god mat, vin och vänner. Imån blir det nattjobb. Jag är nog lite löjlig men att jobba är väldigt viktigt för mig, jag mår bra av att jobba. Narkolepsin kan ibland hindra mig och jag blir ledsen då det är inte mig liksom. God natt o lycka till :) här är allt väääääldigt lungt :) mår bra, inga känningar eller den minsta värk. Brösten mår bra :) humöret är stabilt. Bim är den 28/1 och känns än så länge ingen ide att testa innan dess.

Åå vad det låter jobbigt!!! Kan inte ens föreställa mig! Kan du somna närsom om du inte tar medicinen? funkar medicinen bra för dig? Det känns ju bra att du har en plan med ditt liv och att du har hittat sättet som funkar för dig! :) spännande! Vi har Bim nästan samtidigt. Men jag funderar på att testa den 26.e, alltså på lördag.
  • 3 barns mamma84

Nu e test gjord nu ska jag in och titta men det kommer vara neg kommr snart

• 3 barns mamma84

va helt blaankt inte någon streck alls.
    Detta betydder att jag hade fått ett mf den 18:e dec
    Då det vissade svagt +
    Nu är det idag helt blnkt
    Jävla skit !!    

• CA5
    görabebis skrev 2013-01-20 01:07:37 följande:
    Jag känner verkligen inte något.. Noll. På ett sett känns det tråkigt då det gärna får ta sig fort.. Sen kommer den 'vanliga' mig fram som älskar att resa o bara njuta av allt.. Jag planerar en spontan tjejtripp i februari till budapest o eftersom jag kommer sluta med medicin så fort jag blir gravid så är det inte bara det att man kommer va nykter och ev illamående och andra krämpor utan min narkolepsi kommer få leva fritt.. Jag hatar att vara sjuk, jag hatar att vara så trött :( den tar över allt annat och jag kan inte styra något.. Jag vet att det kommer vara värt varenda sekund av sjukdom när man väl har sin bebis, men usch vad jag HATAR denna skit sjukdom... Den äter upp en.. den ger inget :( jaja, ska inte deppa över det nu. Vi har haft en jätte trevlig helg med god mat, vin och vänner. Imån blir det nattjobb. Jag är nog lite löjlig men att jobba är väldigt viktigt för mig, jag mår bra av att jobba. Narkolepsin kan ibland hindra mig och jag blir ledsen då det är inte mig liksom.

God natt o lycka till :) här är allt väääääldigt lungt :) mår bra, inga känningar eller den minsta värk. Brösten mår bra :) humöret är stabilt. Bim är den 28/1 och känns än så länge ingen ide att testa innan dess.

Känner med dig! Tycker du verkar ha en bra inställning till det. Credd! Hoppas ni för en bebis snart:)
  • CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-20 11:13:05 följande:
    va helt blaankt inte någon streck alls.

Detta betydder att jag hade fått ett mf den 18:e dec

Då det vissade svagt +

Nu är det idag helt blnkt

Jävla skit !!    

Tråkigt Bara på det igen! När har du BIM? Jag har om en vecka. Känner inget ännu.. Mår dock fortfarande illa vilket jag gjort sedan förra BIM.. En hel månad alltså. Drygt! Men det beror iaf inte på grav det vet jag.
  • 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2013-01-20 11:49:42 följande:

Tråkigt Bara på det igen! När har du BIM? Jag har om en vecka. Känner inget ännu.. Mår dock fortfarande illa vilket jag gjort sedan förra BIM.. En hel månad alltså. Drygt! Men det beror iaf inte på grav det vet jag.
    Spännade att må lite illa men också jobbigt samtidigt.
    Har har BIM 31/1 ..
    Ingen ägglossning alls denna månaden tyvärr .  
Svar på tråden Solstrålarna