• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-21 20:40:20 följande:
    Pommac ja det är väl lika bra att vänta med att testa. Jag blir tokig snart. Kanske har UVI! Är alldeles svullen (ursäkta) uppe i slidan och det ilar som att någon sticker mig med en pinne. Ursäkta detaljerna! Springer på dass hela tiden och kissar men känner mig genast kissenödig igen. Jösses känns som jag har en golfboll i fi*an

Testa dricka vatten med massa citron i och se om det går över. Kommer ihåg när jag hade uvi då kändes det som en kniv högg till i mig och så kom det en droppe blod varje gång jag hade varit på toa.
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-21 21:03:23 följande:
    Testa dricka vatten med massa citron i och se om det går över. Kommer ihåg när jag hade uvi då kändes det som en kniv högg till i mig och så kom det en droppe blod varje gång jag hade varit på toa.

Uuuuh blod vad hemskt. Har haft uvi men bara smärtor när jag kissat och att man känner sig nödig. Får väl dricka lite citronvatten. Dock svider det inte känns bara svullet och jag är kissenödig hela tiden. Kl 05 fick jag gå upp för blåsan höll på att spricka. Drack en kopp the på hela kvällen och kissar floder. Testade idag men Stickan var blank. Såg jag något igår fanns det inte där idag. Bim-5 äl+9 för tidigt att se något eftersom jag har relativt kort lutheal fas. Syns inget på fre är det läge att börja misströsta. Fast det gör jag redan faktiskt
  • floppan2008

Har enorm molvärk i magen hela tiden. Känns tjockt där inne och kissar ofta. Så här var det när jag var gravid sist. Ena stunden är jag tvärsäker på att jag är gravid. Ena stunden tror jag absolut inte det! Det ilade ju som tusan inne i muffen igår. Presis som någon killade med en pinne. Läste att det kan göra så när slemproppen bildas. Den bildas i v. Är ju i en tidig v 4 nu om man räknar från sista mensen. Kände lite hopp då fan vad segt att vänta! Det vore perfekt att få en bebis i slutet på sep början av okt. Det skulle vara det optimala för mig på alla sätt. Snälla kan det bli så! Hoppas!

• Sanna890

Bim på torsdag, kunde inte hålla mig ifrån att testa idag, totalt neg.. Tråkigt , men magkänslan säger att det inte är nåt denna gång heller.. Kmr testa imorn och på torsdag med, men det borde väll ha visat nånting idag om det vore nåt?

• floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-22 11:49:57 följande:
    Bim på torsdag, kunde inte hålla mig ifrån att testa idag, totalt neg.. Tråkigt , men magkänslan säger att det inte är nåt denna gång heller.. Kmr testa imorn och på torsdag med, men det borde väll ha visat nånting idag om det vore nåt?

Det är inte säkert att det visar fören på bim. Jag har aldrig fått ett enda litet streck fören på bim när jag var gravid.
  • görabebis

Floppan2008 hoppas du är gravid, jag tror det! Det låter inte nått skönt o ha dina besvär ;) tranbärsdricka kan hjälpa mot uvi också. Om du tror att du har infektion bör du dock gå till läkaren. Obehandlad uvi kan leda till missfall.

Jag känner fortfarande inte nått, precis som alltid annars. Jag har aldrig några pms besvär. Testar nog till helgen iaf. Man kan ju inte hålla sig till efter bim ;)

• floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-22 12:58:37 följande:
    Floppan2008 hoppas du är gravid, jag tror det! Det låter inte nått skönt o ha dina besvär ;) tranbärsdricka kan hjälpa mot uvi också. Om du tror att du har infektion bör du dock gå till läkaren. Obehandlad uvi kan leda till missfall. Jag känner fortfarande inte nått, precis som alltid annars. Jag har aldrig några pms besvär. Testar nog till helgen iaf. Man kan ju inte hålla sig till efter bim ;)

Hoppas hoppas du är gravid jag får väl kolla om mitt inte blir bättre men idag är det faktiskt bättre
  • MissKaos

Hej! Fint här. Varmt och skönt, kan inte sova så passar på.. glad gubbe på äldretest 3 dgr i rad så om inte annat så vet jag hur det der ut och pergotime verkar fungera? Nu ar det bara att vanta på BIM!

Lycka till ni som testar i dagarna!pool dag imorgon för oss. Hunnit med 2 massager! Redan..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Spöken brukar vara grå!

floppan2008 skrev 2013-01-21 08:14:31 följande:
    CA5 det fastnade inte på bild det var en antydan bara väldigt rosa! Jo när ägget fäst börjar man producera ett hormon som ökar urinmängden så man måste kissa oftare. När jag var gravid sist sprang jag på toa och kissade jämt från veckan innan bim fram till v 12 sedan ger det med sig lite. När bebisen blir man som du säger kissenödig för att barnet trycker men det är en annan känsla. Den dagen jag plussade gick det inte att hålla sig till Apoteket öppnade. Kissade i en burk som jag gömde och testade sen. Fick ett vackert starkt + det glömmer jag aldrig. Hoppas på lite starkare test på ons som man kanske kan ana på bild! Fast jag kanske inte ens är gravid kissade mkt förra månaden också innan bim.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2013-01-21 11:48:19 följande:

Ja så är det väl. Du har haft lite otur med dina förlossningar, men samtidigt mycket tur som fått dina underbara barn :)

Jag blir emellanåt lite rädd för att få barn. Vill inte att något ska hända.. Men det är väl naturligt antar jag:)

Alla vi är rädda fast det är 4:e barnet eller 1:a barnet.
    men vi kvinnor klarar av mkt  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Solstrålarna