3 barns mamma84 skrev 2013-01-21 10:20:20 följande:
Såklart är jag livrädd att bli gravid igen men det är en längtan.
Visst såfort jag vet att nu är jag gravid kommer jag att få panik och kommer att tänka bakåt och kommer att ångra mig många ggr om och om igen pga att jag har haft det så tuft.
Men sen tnker man såhär.
Om jag inte skulle få maxdos med vaginala förlossningen och att jag skulle få mild dos av just av lustgasen skulle jag troligtviss inte ha svimmat.
Och om jag skulle orka gå för att få dotter neråt skulle hon plötsligen inte ta sig uppåt igen.
Men allt blev bara väldigt väldigt fel .
Och om andra barnet inte skulle bli våldsamt stor skulle jag troligtviss inte vara nära döden upplevelse :-/ men man vet aldrig faktist.
Det är inte vanligt att man dör tack och lov men just för mig var det väl inte dags fast det var väldigt nära många ggr.
Med tredje gick det bra då man lyssnade för en gångs skull på MIG och tänkte på MIG om det jag varit med om.
Så allt gick bra.
Fick också veta när han föddes med snitt att moderkakan var påväg att dö ut
och navelstrngen var 10 cm lång bara VÄLDIGT kort som skulle leda till akutsnitt
men om man vill ha en till så vill man .
Ja så är det väl. Du har haft lite otur med dina förlossningar, men samtidigt mycket tur som fått dina underbara barn :)
Jag blir emellanåt lite rädd för att få barn. Vill inte att något ska hända.. Men det är väl naturligt antar jag:)