• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008
    Soffan skrev 2013-01-23 07:33:04 följande:
    Känner som du!  Jag testade helt blankt igår, BIM-2.  Har inte haft några symptom alls så jag ställer in mig på att mensen kommer imorrn  

Man hoppas ju skiten håller sig borta!
    Sanna890 skrev 2013-01-23 16:09:40 följande:
    Bim imorgon, helt neg idag igen.. Deprimerande..

Tråkigt
  • Pommac
    Trist... :(
  • Pommac

Gud vad segt det är att vänta... Är så sugen på att testa!! Men det ger väl inget på ÄL+ 7 som är i morgon??? Bim om 5-6 dagar...

• CA5

Ge inte upp än.. Styrke kramar!
  • CA5
    Pommac skrev 2013-01-23 19:15:12 följande:
    Gud vad segt det är att vänta... Är så sugen på att testa!! Men det ger väl inget på ÄL+ 7 som är i morgon??? Bim om 5-6 dagar...

Nja lite tidigt kanske :) men vet att det är svårt. Vänta några dagar! Snart där!
  • floppan2008

Har aldrig känt på min livmodertapp förut men i kväll så den sitter rätt långt ner tycker jag. Känns inte så hård som en nästipp men den är inte mjuk. Har läst om gravida som har mjuk och sladdrig tapp. Ni som varit gravida och kollat tappen hur har den varit?

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-23 20:07:01 följande:
    www.beautifulcervix.com/cervix-photo-gallerie.../ Gå in där o kolla! Massor med bilder

Uuuuuuh vad äcklig den ser ut! Som en skrumpen snopp! Min pekar definitivt neråt och är inte torr. Kan inte utgå från bilderna och avgöra om det är mens på g eller gravv. Tack för tipset
  • CA5

Haha ja vissa ser lite mindre trevliga ut. Men jag tycker det är jätte intressant och lärorikt. Spec. på de som fotat under hela sin cykel.

De skriver ju nedanför hur den känns. Finns ju en kategori för gravida. :)

Svar på tråden Solstrålarna