• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-24 16:44:47 följande:
    Jag tänker att det betyder otur att prata om det innan jag kollat igen, men när jag kollade på mitt test efter en stund imorse, efter att jag skrev här, så såg jag nånting! Testerna innan har varit totalt negativa! Men idag fans där ett väldigt väldigt svagt streck, om det var spök lr positivt vet jag inte, får se imorn vad det visar. Hoppas av hela mitt hjärta!!!!

Spännande! Jag med!!! Nu i kväll! Det är ett svagt litet streck men det fastnar inte på bild. Gör ditt det? Mitt är mkt svagare än vad folk visat upp här och trott att det är spök. Jag köpte 2 cb 88% plussar på bim-2 som är imorn. Ska testa med morgonurin. Har ändå inget riktigt hopp. Orkar inte bli så deppig!
  • 3 barns mamma84

Spännade för er ju shit det kanske blir ett + snart för många av er

• floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-24 19:26:27 följande:
    Spännade för er ju shit det kanske blir ett + snart för många av er

Strecket syns inte längre så det var nog spök det pendlar enormt nu. Ena stunden är jag säker på att jag är gravid andra stunden känns allt helt hopplöst. Har mkt symtom. Hade jag inte velat vara gravid hade jag varit orolig men nu är jag orolig åt andra hållet
  • CA5

Floppan2008 - vännen, säger det igen. Avvakta och försök tänka på annat! Du verkar inte må så bra att stegvis inse att det ev kan vara minus..

Vänta nu till BIM det är inte försent än!

• Sanna890

Jag har inte provat att ta bild :p ska prova igen imorn på morgon urin :) jag misstänkte vid äl att den var två dagar senare än vad kalendern visade, i så fall har jag bim på lördag.. Jaja, vi får se helt enkelt :) ingen mens än så länge iaf. Hoppas!

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-24 19:52:02 följande:
    Floppan2008 - vännen, säger det igen. Avvakta och försök tänka på annat! Du verkar inte må så bra att stegvis inse att det ev kan vara minus.. Vänta nu till BIM det är inte försent än!

Jag ska prova med cb imorn på morgonen. Sedan hoppar jag över på lör och testar på sön. Jag är mest frustrerad över att jag känner mig som när jag väntade dottern men testen är blanka. Kommer inte köpa 10 test nästa mån om det inte blir något nu. Så här orkar jag bara inte hålla på. Grejen är den också att jag känner mig stressad. Vill inte ha barn i nov el dec så jag måste hoppa över fram till april. Vi har 2 resor inplanerade maj och juni. Med dottern och en annan graviditet som jag faktiskt avbröt av olika omständigheter mådde jag kopiöst illa. Låg bara och grät och spydde. Mitt PH värde blev förändrat och kroppen blev sur. Har inte lust att vara i v 8-14 när vi reser vilket jag kommer vara hade inte detta hängt över mig hade jag varit mkt mer cool
  • Sanna890

Var bara tvungen att titta ett test igen nu nyss! Fick samma streck IGEN! Kan det här verkligen betyda att jag är gravid igen?! Vågar inte hoppas förns jag kollat ett digitalt, men det verkar ju faktiskt lovande, samtidigt som jag är rädd att bli besviken.. Tänker kliva upp tidigt imorn och springa på affären och köpa ett digitalt!:D håll tummar och tår allt som går!:D

• floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-24 20:54:33 följande:
    Var bara tvungen att titta ett test igen nu nyss! Fick samma streck IGEN! Kan det här verkligen betyda att jag är gravid igen?! Vågar inte hoppas förns jag kollat ett digitalt, men det verkar ju faktiskt lovande, samtidigt som jag är rädd att bli besviken.. Tänker kliva upp tidigt imorn och springa på affären och köpa ett digitalt!:D håll tummar och tår allt som går!:D

Klart jag gör hur ser strecket ut. Är det starkt? Hoppas
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-24 21:18:25 följande:
    Ju längre det går ju starkare blir det :D

Yes!!! Vad härligt!
Svar på tråden Solstrålarna