• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5

Börjat få lite molvärk. Kom lite igårkväll o imorse..

Någon som testat sig idag?

• floppan2008

Jag testade idag. Vet inte men idag anar jag ett streck. Inget starkt inget som fastnar på bild ialla fall inte på iphonen. Men jag vet inte det är nog ett spökstreck. Som sagt en aning. Men när jag lyser bakifrån på testet syns det ett tydligt streck! Så har det inte varit på de andra 9 testerna jag tagit. Men det gills väl inte bim på söndag. Mizzii vad är det för test du använder? Testen blev ju svagare och sedan starkare och så fick du gravid på digital. Vad testar du med? Kanske skittester?

• floppan2008

Det till mizzinii var i en annan tråd

• CA5

Förstod det:) okej.. Hmm.. Spännande!! Som sagt, svårt att avgöra nu. Jag har också BIM på söndag, men har inte börjat testa än. Orkar inte analysera test utan det ska vara starkt för att jag ska tro på det nu.. Tar s

• CA5

Tar så mycket energi. Kanske testa lördag beroende på hur jag känner mig. Märker jag att mens är på g avvaktar jag:)

• floppan2008

CA5 det är så påfrestande att analysera dessa tester. Orkar knappt själv. Men samtidigt är det bättre att långsamt ställa sig in på att det inte blivit något än att vänta till bim och få ett stort minus i ansiktet uch tror inte testet betyder något. Loppet känns kört. Fattar inte varför. Hade verkligen sex varannan dag hela ÄL veckan och hade verkligen ÄL.

• Sanna890

Bim idag, negativt. Bara att invänta mensen och ta nya tag. Lycka till ni andra.

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-24 09:02:10 följande:
    CA5 det är så påfrestande att analysera dessa tester. Orkar knappt själv. Men samtidigt är det bättre att långsamt ställa sig in på att det inte blivit något än att vänta till bim och få ett stort minus i ansiktet uch tror inte testet betyder något. Loppet känns kört. Fattar inte varför. Hade verkligen sex varannan dag hela ÄL veckan och hade verkligen ÄL.

ge inte upp än.. Avvakta lite då och försök tänka på annat :) vilket försök är ni på? Tyvärr är det ibland mycket svårare än vad man tror.. Suck! Det går tyvärr inte att göra mkt mer än att ha sex regelbundet.. Men tror dock det hjälper att slappna av och inte stressa. Det kommer <3 nu håller vi tummarna för oss båda! Jag hade mkt mindre sex den här månaden är vad ni hade, så blir säkert inget.. Men vet som sagt inte än. Hopp!
  • CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-24 09:30:19 följande:
    Bim idag, negativt. Bara att invänta mensen och ta nya tag. Lycka till ni andra.

Nej Ledsen! Känner du att mensen är på g då?
  • Sanna890
    CA5 skrev 2013-01-24 10:10:13 följande:
    Nej Ledsen! Känner du att mensen är på g då?

Mm :/ känns så hopplöst! Fast jag kanske inte ska säga så mkt då det bara är andra försöket efter ma:t.. Flera av er har ju försökt längre än så ..

Känner inte att mensen är på g just nu, men det kmr nog idag lr imorn..

Hur går det för det andra? När har ni bim?
Svar på tråden Solstrålarna