görabebis skrev 2013-01-20 01:07:37 följande:
Jag känner verkligen inte något.. Noll. På ett sett känns det tråkigt då det gärna får ta sig fort.. Sen kommer den 'vanliga' mig fram som älskar att resa o bara njuta av allt.. Jag planerar en spontan tjejtripp i februari till budapest o eftersom jag kommer sluta med medicin så fort jag blir gravid så är det inte bara det att man kommer va nykter och ev illamående och andra krämpor utan min narkolepsi kommer få leva fritt.. Jag hatar att vara sjuk, jag hatar att vara så trött :( den tar över allt annat och jag kan inte styra något.. Jag vet att det kommer vara värt varenda sekund av sjukdom när man väl har sin bebis, men usch vad jag HATAR denna skit sjukdom... Den äter upp en.. den ger inget :( jaja, ska inte deppa över det nu. Vi har haft en jätte trevlig helg med god mat, vin och vänner. Imån blir det nattjobb. Jag är nog lite löjlig men att jobba är väldigt viktigt för mig, jag mår bra av att jobba. Narkolepsin kan ibland hindra mig och jag blir ledsen då det är inte mig liksom.
God natt o lycka till :) här är allt väääääldigt lungt :) mår bra, inga känningar eller den minsta värk. Brösten mår bra :) humöret är stabilt. Bim är den 28/1 och känns än så länge ingen ide att testa innan dess.
Låter toppen att ha något att se fram imot i februari
Men jag tror du blir gravid innan gumman iaf
Hur många trester har du hemma nu då ?
Kommer du klara dig att inte tresta innan BIM ?
Jag har själv nu bara 1 test kvar denna kommer jag ta ngon gång i mitt liv just nu känns allt bara blä men orkar inte bry mig mer om någon grav man blir bara lessen och sårad att allt går åt helvette.