• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-26 09:50:52 följande:
    Jättekonstigt alltså, det står att alla skall kunna se min bild. Tror inte det är någon ide att testa senare idag, Kanske om jag klarar att hålla mig 8 timmar men jag springer och kissar som aldrig förr nu. 2 cb kostar 140:- och ett 98:- så man tjänar ju på att köpa 2. Kan ju testa sent i kväll när jag hållt mig riktigt länge. Men samtidigt är bim imorn så vad fan. Nä jag tror loppet är kört för mig uch Hatar att jag inte kan vänta till bim och tom en dag efter bim. Jag menar man blir inte mer gravid för att man testar hela tiden. Blä.

Sanna890 kan du gå in i mitt galleri? 

Nej men ska testa via datorn sen. Sitter på mobilen nu.

De tester jag har köpt är också dyra så därför jag inte testar så mycket. Tycker även det är jobbigt att analysera tester.. Lika bra att se om mensen kommer eller inte, då vet man säkert :)

Nej du blir inte mer gravid för det, men det är jobbigt att vara ovetande. Spec om du fått positivt innan. Det är säkert lugnt! Ge inte upp än,. Vi båda har BIM imorgon så vi får stötta varandra <3

Jag har alltid sagt att jag ska vänta två månader nu. Men tänker försöka en månad till.. Vill så gärna och det verkar vara svårt att få till det. Men blir det inget plus nästa gång väntar jag en månad iaf. Det klarar jag nog :)
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-26 10:35:38 följande:
    Nej men ska testa via datorn sen. Sitter på mobilen nu. De tester jag har köpt är också dyra så därför jag inte testar så mycket. Tycker även det är jobbigt att analysera tester.. Lika bra att se om mensen kommer eller inte, då vet man säkert :) Nej du blir inte mer gravid för det, men det är jobbigt att vara ovetande. Spec om du fått positivt innan. Det är säkert lugnt! Ge inte upp än,. Vi båda har BIM imorgon så vi får stötta varandra <3 Jag har alltid sagt att jag ska vänta två månader nu. Men tänker försöka en månad till.. Vill så gärna och det verkar vara svårt att få till det. Men blir det inget plus nästa gång väntar jag en månad iaf. Det klarar jag nog :)

Det är nog pga mobilen du inte kan se! Jag har också sagt att jag ska vänta två månader, men försöker nog också en månad till. Jag har faktiskt gett upp nu. Är så kissenödig men håller mig en stund och funderar på om jag ska testa i em. Samtidigt känns det onödigt när det blev så svagt idag Vad har du för tester? Jag håller tummarna att mensen håller sig undan och att du får plus när du testar. Själv ställer jag mig in på mens imorn... Det är nog ett spöktest eller så är embryot inte levnadsdugligt! Hcg borde ökat inte minskat. Uch Nästa mån ska jag inte analysera en enda gång. Ska glömma att vi ens försöker Känner mig så deppig med tanke på gårdagens hopp och glädje. Ja vi får stötta varandra det känns bra!
  • CA5

Floppan2008 - ja kollar på datorn sen:) Jag förstår att du är ledsen, det är jag också.. Men jag förstå att det känns tuffare för dig som fått ett pos test och sen neg. Men nej, ge inte upp än. Vi ser vad som visar sig på nästa test och om mensen kommer imorgon. Ingenting är säkert ännu! Och du, skulle det inte vara något så kanske det är meningen.. Tror du inte att det kommer när tiden är rätt? Kanske inte alls låter logiskt nu men du kanske ser på det annorlunda om några år, när du har ditt fina barn hos dig :) Allting kommer falla på plats med tiden.. Vi får inte deppa ner oss för mkt. Det kommer! Om inte den här gången, så kanske nästa eller nästa igen. Jag tycker inte att du ska försöka glömma att ni försöker, men som sagt försök inte analysera tester för mkt.. Utan vänta tills BIM och se. Det gör det mycket enklare för er och ni slipper få falska förhoppningar..

Såklart hoppas jag att du får ytterligare ett plus! Håller tummarna!

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-26 11:12:17 följande:
    Floppan2008 - ja kollar på datorn sen:) Jag förstår att du är ledsen, det är jag också.. Men jag förstå att det känns tuffare för dig som fått ett pos test och sen neg. Men nej, ge inte upp än. Vi ser vad som visar sig på nästa test och om mensen kommer imorgon. Ingenting är säkert ännu! Och du, skulle det inte vara något så kanske det är meningen.. Tror du inte att det kommer när tiden är rätt? Kanske inte alls låter logiskt nu men du kanske ser på det annorlunda om några år, när du har ditt fina barn hos dig :) Allting kommer falla på plats med tiden.. Vi får inte deppa ner oss för mkt. Det kommer! Om inte den här gången, så kanske nästa eller nästa igen. Jag tycker inte att du ska försöka glömma att ni försöker, men som sagt försök inte analysera tester för mkt.. Utan vänta tills BIM och se. Det gör det mycket enklare för er och ni slipper få falska förhoppningar.. Såklart hoppas jag att du får ytterligare ett plus! Håller tummarna!

Hur går det för dig? Har det blivit mens av blodet? Tack för dina stöttande ord. Analysera är bara dumt! Jag tänker så med dottern. Vilken ofantlig tur att just hon kom! Jag hade tjatat på mannen i ett år om barn. Hon blev till på första försöket! Tur att vi väntade. Allt har en mening. Det är ju så att om man testar tidigt och får svagt plus kan man ju vara gravid i stunden men att fostret sedan stöts ut och att det är därför många får spökstreck. Väldigt många får ju tidiga tidiga mf innan man ens vet att man är gravid! Det är nackdelen med att testa innan bim. Inget är ju garanterat för att man plussar på bim heller dock! Nästa månad ska jag inte köpa ett enda test. Kommer inte mensen ska jag tests först på bim+3 det är ett löfte till mig själv
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-26 11:20:27 följande:
    Hur går det för dig? Har det blivit mens av blodet? Tack för dina stöttande ord. Analysera är bara dumt! Jag tänker så med dottern. Vilken ofantlig tur att just hon kom! Jag hade tjatat på mannen i ett år om barn. Hon blev till på första försöket! Tur att vi väntade. Allt har en mening. Det är ju så att om man testar tidigt och får svagt plus kan man ju vara gravid i stunden men att fostret sedan stöts ut och att det är därför många får spökstreck. Väldigt många får ju tidiga tidiga mf innan man ens vet att man är gravid! Det är nackdelen med att testa innan bim. Inget är ju garanterat för att man plussar på bim heller dock! Nästa månad ska jag inte köpa ett enda test. Kommer inte mensen ska jag tests först på bim+3 det är ett löfte till mig själv

Ja så kan det mycket väl vara.. Därför det kan vara bra att vänta. Tycker ditt löfte låter som en bra ide :)

Får lite blodflytn. när jag torkar mig. Men inget i trosan.. Får se om det sätter igång imorgon. Ingen mensvärk iaf.
  • floppan2008

Garanterat spöktest på mig igår! Testade nu med urin 6,5 timmar. Det är omöjligt ännu svagare än det imorse. Skulle kalla det blankt alltså. Dessutom har det ömma i brösten försvunnit också! Så är det alltid när mensen är påväg. Just nu känns allt så tungt att jag inte orkar med något. Blev ovänn med en familjemedlem nyss som inte alls förstår hur jävligt allt känns. Nu får gärna mensen komma så man slipper fundera mer. Nästa månad kommer jag inte testa fören mensen är sen! Orkar inte med detta analyserandet. Blir ju sjukt tillslut. Tack clearblue för mitt första spökstreck... Det gjorde ont...

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-26 15:06:53 följande:
    Garanterat spöktest på mig igår! Testade nu med urin 6,5 timmar. Det är omöjligt ännu svagare än det imorse. Skulle kalla det blankt alltså. Dessutom har det ömma i brösten försvunnit också! Så är det alltid när mensen är påväg. Just nu känns allt så tungt att jag inte orkar med något. Blev ovänn med en familjemedlem nyss som inte alls förstår hur jävligt allt känns. Nu får gärna mensen komma så man slipper fundera mer. Nästa månad kommer jag inte testa fören mensen är sen! Orkar inte med detta analyserandet. Blir ju sjukt tillslut. Tack clearblue för mitt första spökstreck... Det gjorde ont...

Åh nej! Beklagar.. :( Suck! Skit CB! Vad tråkigt att höra att du blivit ovän med en familjemedlem ang detta.. Inget vidare stöd :-/ Verkar ju konstigt! Sånt här är super jobbigt! Det borde väl vem som helst förstå.. Om inte, försöka vara stöttande ändå. Vad säger din kille då? Tycker ni ska ha en mysig kväll idag.. Kanske dricka ett glas vin eller två:)

Det är snart vår tur, lovar!
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-26 16:50:32 följande:
    Åh nej! Beklagar.. :( Suck! Skit CB! Vad tråkigt att höra att du blivit ovän med en familjemedlem ang detta.. Inget vidare stöd :-/ Verkar ju konstigt! Sånt här är super jobbigt! Det borde väl vem som helst förstå.. Om inte, försöka vara stöttande ändå. Vad säger din kille då? Tycker ni ska ha en mysig kväll idag.. Kanske dricka ett glas vin eller två:) Det är snart vår tur, lovar!

Tack för peppningen. Jävla cb 2 falska plus! Det är verkligen 2 plus det ena lite starkare. Hatar dom! Min släkting för mig så ledsen. Hon fattar inget alls. Hon har inga barn vill inte ha! Hon fattar inte att jag inte helst vill få barn i slutet på dec eller att jag inte vill vara i början av gravven när vi reser eftersom jag alltid spyr som en gris i 14 v och mår skit totalt havererad. Då tycker hon art jag inte borde bokat resa. Säger att jag är ute på fel väg. Nu smsar hon mig och fortsätter. Jag bara grinar. Mannen och dottern är inte hemma. Längtar efter dom så jag blir tokig. Mannen säger inte så mkt. Han tar allt med ro! Ska också försöka göra det! Ska skita i det nu! Någon gång blir det vår tur!
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-26 16:59:43 följande:
    Tack för peppningen. Jävla cb 2 falska plus! Det är verkligen 2 plus det ena lite starkare. Hatar dom! Min släkting för mig så ledsen. Hon fattar inget alls. Hon har inga barn vill inte ha! Hon fattar inte att jag inte helst vill få barn i slutet på dec eller att jag inte vill vara i början av gravven när vi reser eftersom jag alltid spyr som en gris i 14 v och mår skit totalt havererad. Då tycker hon art jag inte borde bokat resa. Säger att jag är ute på fel väg. Nu smsar hon mig och fortsätter. Jag bara grinar. Mannen och dottern är inte hemma. Längtar efter dom så jag blir tokig. Mannen säger inte så mkt. Han tar allt med ro! Ska också försöka göra det! Ska skita i det nu! Någon gång blir det vår tur!

Usch det låter jobbigt! Hoppas verkligen du får ett fett plus i morgon! Sluta prata barn med släktingen är mitt tips. Klart hon inte förstår när hon själv inte vill ha något barn. Men jag har hört att alla graviditeter är olika så det är inte säkert du mår illa överhuvudtaget. Hoppas på det! När reser du? Jag och gubben funderar på en resa nu också. Hoppas nästan att jag inte är gravid fast ändå vill jag såklart. :)
Svar på tråden Solstrålarna