floppan2008 skrev 2013-01-26 09:50:52 följande:
Jättekonstigt alltså, det står att alla skall kunna se min bild. Tror inte det är någon ide att testa senare idag, Kanske om jag klarar att hålla mig 8 timmar men jag springer och kissar som aldrig förr nu. 2 cb kostar 140:- och ett 98:- så man tjänar ju på att köpa 2. Kan ju testa sent i kväll när jag hållt mig riktigt länge. Men samtidigt är bim imorn så vad fan. Nä jag tror loppet är kört för mig uch Hatar att jag inte kan vänta till bim och tom en dag efter bim. Jag menar man blir inte mer gravid för att man testar hela tiden. Blä.
Sanna890 kan du gå in i mitt galleri?
Nej men ska testa via datorn sen. Sitter på mobilen nu.
De tester jag har köpt är också dyra så därför jag inte testar så mycket. Tycker även det är jobbigt att analysera tester.. Lika bra att se om mensen kommer eller inte, då vet man säkert :)
Nej du blir inte mer gravid för det, men det är jobbigt att vara ovetande. Spec om du fått positivt innan. Det är säkert lugnt! Ge inte upp än,. Vi båda har BIM imorgon så vi får stötta varandra

<3
Jag har alltid sagt att jag ska vänta två månader nu. Men tänker försöka en månad till.. Vill så gärna och det verkar vara svårt att få till det. Men blir det inget plus nästa gång väntar jag en månad iaf. Det klarar jag nog :)