[quote=68548314][quote-nick]Pommac skrev 2013-01-26 18:53:31 följande:[/quote-nick]
floppan2008 skrev 2013-01-26 18:02:25 följande:
Skrev i fel tråd! Pinsamt Jag har varit gravid 2 ggr och bägge gångerna kräktes jag sp PH värdet blev förändrat. Jag blev sur lixom. (gjorde abort den ena gången) Denna släkting ska jag aldrig mer prata med vill jag lova. Så elakt sagt. Hoppas du är gravid när har du bim? Har du testat något. Mysigt att sticka på resa. Vi reser först i maj sedan även i juni. Har jag inget val så får jag vara nygravid helt enkelt fast det inte är optimalt. Vi försöker nästa månad också sedan hoppar vi över mars för att försöka i april igen. Orkar inte ens tänka så långt. Tror inte jag får ett fett plus imorn tyvärr men tack ändå. Tror det är kört
Jag har bim på tisdag. Testade idag och det var fett blankt. Har vanlig mensvärk så jag tror det är rätt kört. Vi funderar på att resa i mars. Måste bara hitta någon resa först. :) det låter bra det att du inte pratar med henne. Våra försök är helt hemliga för alla vänner och släkt och tur är väl det när det verkar ta en jäkla tid att bli gravid. Hoppet finns ändå!!! Så länge du inte fått mens. Håller tummarna
det finns som sagt hopp Sålänge mensen håller sig undan. Har molvärk till tusen. Ingen mensvärk utan ett molande. Men mensen kommer väl imorn

uch. Så segt att få två plus och på eftermiddagen minus. Eller ja inte minus men extremt svagt. Det ska ju gå åt andra hållet. Blä blä orkar inte fundera mer. Har ett digitalt test men nu ska jag verkligen vänta! Kommer inte mensen på tis eller ons då ska jag testa. Vill inte se ett gravvtest nu. Har mina 3 som jag kikar på

men det räcker.