• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5

Allt kom inte med som jag skrev Floppan. Glädjs med dig <3 Underbart avis är jag!!:)

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 16:01:29 följande:
    Allt kom inte med som jag skrev Floppan. Glädjs med dig <3 Underbart avis är jag!!:)
    tack vad gulligt =) 

ska försöka lägga ut bild på testet men vi har en mac dator och jag fattar ju inget *

arg* 
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-25 17:20:08 följande:
    tack vad gulligt =) 

ska försöka lägga ut bild på testet men vi har en mac dator och jag fattar ju inget *     arg* 

Haha ja, lägg in en bild när du klurat ut det.

Jag tog ett neg test idag. Inte på morgon urin dock, men ändå.. Blä. Varför?! Nu blir det att vänta två månader tills nästa försök.

Har BIM på söndag så mkt kan ju hända tills dess:) not.
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 17:32:40 följande:

Haha ja, lägg in en bild när du klurat ut det.

Jag tog ett neg test idag. Inte på morgon urin dock, men ändå.. Blä. Varför?! Nu blir det att vänta två månader tills nästa försök.

Har BIM på söndag så mkt kan ju hända tills dess:) not.
    Mitt test finns i mitt galleri, det är inget du kommer bli impad av. Syns verkligen knappt. Hade hållt mig mellan 22-06 och har också bim på sön, hade jag tagit med icke morgon urin lovar jag att det inte skulle synas något heler. Har du gravvsymtom? Bilden i mitt galleri är kass alltså. Det syns tydligare irl men det är svagt!!
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-25 17:56:11 följande:
    Mitt test finns i mitt galleri, det är inget du kommer bli impad av. Syns verkligen knappt. Hade hållt mig mellan 22-06 och har också bim på sön, hade jag tagit med icke morgon urin lovar jag att det inte skulle synas något heler. Har du gravvsymtom? Bilden i mitt galleri är kass alltså. Det syns tydligare irl men det är svagt!!
    Ser inget galleri när jag går in på dig :-/

Jag har alltid gravsymtom haha, aka menssmärtor. Har dock väldigt mkt halsbränna, men behöver inte betyda något. Ska läsa på om märket jag testade med. One day heter det. Alltså att man ska testa sig en dag efter missad mens, men ska läsa på och se hur hög halt de mäter.

Vad har du för symtom?
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 18:06:15 följande:
    Ser inget galleri när jag går in på dig :-/

Jag har alltid gravsymtom haha, aka menssmärtor. Har dock väldigt mkt halsbränna, men behöver inte betyda något. Ska läsa på om märket jag testade med. One day heter det. Alltså att man ska testa sig en dag efter missad mens, men ska läsa på och se hur hög halt de mäter.

Vad har du för symtom?
    Jag har exakt samma som med dottern. Det moler och känns som mensen skall komma men på ett annat sätt högre upp lixom. Kissenödig och svullen i underlivet. Det mest påtagliga är mina bröst, de var inte alls ömma efter äl som vanligt men de senaste dagarna har de svullnat upp och gör fruktansvärt ont. Kan inte nudda dom, och det sticker och värker i dom. Skitjobbigt, Brukar gå över men inte på ett tag. Min kompis är gravid och har inte alls ont i brösten så det är ju väldigt olika. Om du tog ett sånt test med icke morgonurin så är det ju inte konstigt att det inte visade något. Jag har cb som är känsliga och med morgonurin. Det är som sagt ett extremt svagt test,
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-25 18:10:24 följande:
    Jag har exakt samma som med dottern. Det moler och känns som mensen skall komma men på ett annat sätt högre upp lixom. Kissenödig och svullen i underlivet. Det mest påtagliga är mina bröst, de var inte alls ömma efter äl som vanligt men de senaste dagarna har de svullnat upp och gör fruktansvärt ont. Kan inte nudda dom, och det sticker och värker i dom. Skitjobbigt, Brukar gå över men inte på ett tag. Min kompis är gravid och har inte alls ont i brösten så det är ju väldigt olika. Om du tog ett sånt test med icke morgonurin så är det ju inte konstigt att det inte visade något. Jag har cb som är känsliga och med morgonurin. Det är som sagt ett extremt svagt test,
    Okej, coolt att det är likadant nu

Får se hur mitt utv sig.. Håller er uppdaterade!

Hur går det för er andra?
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 19:23:29 följande:
    Okej, coolt att det är likadant nu Får se hur mitt utv sig.. Håller er uppdaterade! Hur går det för er andra?

Ja fast brösten är sju resor värre nu än med dottern. Första gången jag var gravid var det så här. Jag håller tummarna för dig. Ska du köpa något annat test och kolla morgonurin? Hoppas hoppas
  • 3 barns mamma84
    Sanna890 skrev 2013-01-25 10:01:39 följande:
    Jag är gravid :D 4+1 idag :) fick ett stort fint plus på digitalt cb :D hoppas och ber att det håller sig den här gången! Ska be om ett tidigt ul så jag får se att det verkligen finns nåt där inne, hade en ofostrig grav i somras, och det vill jag inte vara med om igen! Hoppas att fler plussar!!
    Stort grattis !!! Gravid ååh vad UNDERBART att äntligen kom det en +
  • 3 barns mamma84

2 plussar wow vad häftigt !!! garttis grattis

Detta jag kände igår var ägglossning idag läcker det i byxan men problemet är att mannen jobbar som Dj och vi har hållt på att flytta idag.
    Imorgon så blir det inte häller av sååååå typist men nästa månad då    

Svar på tråden Solstrålarna