• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Hej tjejer!

Va tråkigt för dig floppan. Avvakta några dagar innan du testar igen, jag har läst på flera ställen att hgc hormonet höjs var 3e dag så kanske vänta o se? Jag tror det stressas enormt med detta testandet :( och håller med det någon annan skrev att försök att ej prata graviditet med någon som ej förstår, de är så lätt att det blr missförstånd och att man blir sårad. Det är inte lätt att hänga med i alla tankar fram o tillbaka och oron, stressen och alla känslor. Efter dessa 2-3 dagar med så mycket hopp o förlust som du känner om vartannat så behöver du nog din man o dotter och bara lite lugn o ro!

Det kommer när det kommer, du vet ju att ni kan.

Jag har haft rosa flytningar hela dan så tror mensen kommer inatt.. Då var det nog som jag trodde att jag hade äl tidigare än jag trott o missat helt. Blir o köra på nästa månad o hålla bättre koll! :)

• Soffan

Testade blankt nu på morgonen, Bim +3.

Fast förra gången jag plusade var det på bim +7..men det slutade i mf. :(

• floppan2008

Har hållt mig 11 timmar sedan igår kl 21:30. Har bim idag och testade med det digitala testet. Kunde inte låta bli... Fick ett klart svar. Inte gravid. Så nu kan man bryta ihop och komma igen. Kommer aldrig lita på clearblue mer i hela mitt liv! Helt otroligt! Känns förjävligt men samtidigt skönt att veta för detta är ju väldigt tydligt och säkert. Uch känner inte för att göra något alls idag Men nu behöver man inte spekulera mer i alla fall... Tack för alla peppande ord!

• CA5

Floppan2008 - hur har det gått idag? Har tant röd kommit?

Pommac - jag hoppas mensen håller sig borta. Er tur nu tycker jag :)

Görabebis - det är som jag då:) har BIM idag men fortfarande rosa/blodiga flytningar än så länge. När har du BIM?

Soffan - tråkigt att höra!!:-/ men än är det inte kört!!

• floppan2008

Mensen har inte kommit men fick inte gravid på digital så det är bara att invänta skiten Hur går det för dig?

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-27 08:39:37 följande:
    Har hållt mig 11 timmar sedan igår kl 21:30. Har bim idag och testade med det digitala testet. Kunde inte låta bli... Fick ett klart svar. Inte gravid. Så nu kan man bryta ihop och komma igen. Kommer aldrig lita på clearblue mer i hela mitt liv! Helt otroligt! Känns förjävligt men samtidigt skönt att veta för detta är ju väldigt tydligt och säkert. Uch känner inte för att göra något alls idag Men nu behöver man inte spekulera mer i alla fall... Tack för alla peppande ord!

Åh ledsen men nu vet du iaf och slipper undra. Någon antydan på att mensen ska komma? Tycker du gör rätt i att bara ta det lugnt idag. Det är okej att vara ledsen! Låt bli att prata med den ostöttande familjenmedlemen nu också. Styrke kramar <3
  • CA5

Floppan2008. Vi skriver om varandra :) jag för fortf blodflytningar som kommer på pappret när jag är på toa. Det är nog bara en tidsfråga innan det börjar forsa, hehe.. Men hoppas inte. Har inte gjort ngt test för tror inte jag behöver. Har inte ont i brösten eller något längre..

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-27 08:44:06 följande:
    Åh ledsen men nu vet du iaf och slipper undra. Någon antydan på att mensen ska komma? Tycker du gör rätt i att bara ta det lugnt idag. Det är okej att vara ledsen! Låt bli att prata med den ostöttande familjenmedlemen nu också. Styrke kramar <3

Inga tecken på mens. Ont i brösten igen och molvärk i magen. Men den är säkert sen. Kommer väl i kväll/natt. Ska åka med dottern och träffa en kompis idag. Blir bra! Känns så frustrerande att man känner sig så jäkla gravid och på alla 3 testerna med cb är det tydliga + man ska ju inte läsa av dom i efterhand men ändå. Vill att mensen kommer nu så allt inte blir rubbat! Har extremt regelbunden mens. Den borde kommit vid det här laget. Men när man väntar blir den ju ofta sen.
  • floppan2008

Ja testet från igår är nu ett tydligt + men det betyder inget. Ska slänga testerna åt helvette och gå vidare. Hoppas det inte kommer någon mens! När tänkte du testa?

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-27 08:50:19 följande:
    Ja testet från igår är nu ett tydligt + men det betyder inget. Ska slänga testerna åt helvette och gå vidare. Hoppas det inte kommer någon mens! När tänkte du testa?

Jaså? Knappt förvirrande.. Ja släng dem.. Du blir ju inte klokare av att ha dem liggandes. Jag hoppas verkligen att du inte får din mens :) Skulle den inte komma är det bara att ta ett nytt ju..

Jag tänker vänta och se hur mina "blödningar" utvecklar sig! Stannar det såhär eller slutar tar jag ett test.. Men kommer det massa blod skiter jag i det hade jag haft testlagrets tester hemma hade jag nog testat hejvilt för de är så billiga
Svar på tråden Solstrålarna