• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Börjar få pms symptom nu. Trist, vet att det blir mer efter pergo kur, har mer hormoner i kroppen. Magont nu, hoppas det bara ar för mkt chili och inte turistmage...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

[Tidigt i grav kan hcg utsondras i vågor laste jag nagon stanns vet inte om d stammet men det kan ju isf förklara..

quote=68557016][quote-nick]floppan2008 skrev 2013-01-27 14:04:40 följande:[/quote-nick]Jag bidar min tid lite nu. Funderar på om min ÄL skedde på tisdagen ist för på sön. Hade ÄL smärtor och ÄL flytningar på tis så vi sexade då med trots att jag trodde ÄL varit. Det tar i regel 7 dagar för ägget att fästa men kan ju ta 10 dagar. Cb digital verkar bara kunna avläsa 7 dagar efter "man blev gravid" vilket man blir när ägget fäster. Kanske därför jag får så svaga plus och neg på cb. Äch får vänta och se.[/quote]

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Ingen mens i sikte. Den är som en klocka annars. Brösten värker och spränger det moler i magen. Jag känner i hela kroppen att det är något. Jag blir så jävla frustrerad. 3 svaga plus och ett negativ cb digital. Jag är säker på att jag är gravid. Har exakt samma känsla som med dottern! Miss kaos har också läst det.

• CA5

Misskaos - hoppas det är symtom på annat :) när har du BIM nu igen?

Floppan2008 - låter lovande. Har du bestämt om du ska ta ett nytt test? Jag funderar på att ta imorgon bitti om mina blödningar fortf är såhär sparsamma. Har en konstig känsla i tjejmagen. Små hugg lågt ner i mitten. Känner inte igen det.. Tkr det är lite obehagligt.

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-27 17:47:35 följande:
    Misskaos - hoppas det är symtom på annat :) när har du BIM nu igen? Floppan2008 - låter lovande. Har du bestämt om du ska ta ett nytt test? Jag funderar på att ta imorgon bitti om mina blödningar fortf är såhär sparsamma. Har en konstig känsla i tjejmagen. Små hugg lågt ner i mitten. Känner inte igen det.. Tkr det är lite obehagligt.

Det låter verkligen lovande ju herregud. Jag hade massa bruna flytningar med dottern. Ta ett test till morgonen. Jag tänkte testa på ons men känner inte för digital. Det är så obehagligt.
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-27 18:06:41 följande:
    Det låter verkligen lovande ju herregud. Jag hade massa bruna flytningar med dottern. Ta ett test till morgonen. Jag tänkte testa på ons men känner inte för digital. Det är så obehagligt.

Men mina är ändå röda, väldigt tunna och sparsamma. Kanske går ändå? Nej.. Förstår dig. Känner samma här. Med streck finns det ändå liiite hopp (Tkr man själv) men med digital blir det ett "hårt" besked. Bang boom.. Hehe:)
  • floppan2008
    Ni kommer tycka jag är en idiot, men jag är så tvärsäker på att jag är gravid och vill lixom ha bekräftelse. Jag har gjort efterforskningar om CB digital. Man skall plocka isär testet för att slänga batterierna och där inne är kontrollstickorna. Det är ett kontrollstreck och är man gravid blir det två streck som mäter hcg. 

Jag hade 3 streck. Kontrollrutan var starkt blå och de andra var fullt synliga men svaga. Har kollat på andra som fått icke gravid och deras tester har varit helt tomma förutom testrutan. Jag tror att mitt ägg fäst senare och att hcg halten är för låg. 3 svaga test med cb innan bim och nu svaga streck på cb digital. Jag vet inte om det betyder något men har läst om flera som haft 3 streck varav två svaga (svagare än mina) och fått "inte gravid" som efter ett par dagar fått gravid i displayen. Väldigt intressant. 

CA5 håller tummarna att du får ett fint plus imorn kompisen blödde tom klumpar men gjorde vul i v 6 och allt var bra. Hon är nu i v 14. Vanligt att blöda!
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-27 19:23:14 följande:
    Ni kommer tycka jag är en idiot, men jag är så tvärsäker på att jag är gravid och vill lixom ha bekräftelse. Jag har gjort efterforskningar om CB digital. Man skall plocka isär testet för att slänga batterierna och där inne är kontrollstickorna. Det är ett kontrollstreck och är man gravid blir det två streck som mäter hcg. 

Jag hade 3 streck. Kontrollrutan var starkt blå och de andra var fullt synliga men svaga. Har kollat på andra som fått icke gravid och deras tester har varit helt tomma förutom testrutan. Jag tror att mitt ägg fäst senare och att hcg halten är för låg. 3 svaga test med cb innan bim och nu svaga streck på cb digital. Jag vet inte om det betyder något men har läst om flera som haft 3 streck varav två svaga (svagare än mina) och fått "inte gravid" som efter ett par dagar fått gravid i displayen. Väldigt intressant. 

CA5 håller tummarna att du får ett fint plus imorn kompisen blödde tom klumpar men gjorde vul i v 6 och allt var bra. Hon är nu i v 14. Vanligt att blöda!

Kan man göra det så lång tid efter testet gjordes? Har absolut noll koll på det där..'visste inte ens att man kunde ta isär det. Har du hittat något forum eller liknande som fått samma som du? Ta annars ett nytt imorgon. Inte lång tid dit :)

Ja vi får se. Gett upp lite..så vågar inte tro något. Jäklar vad lycklig jag kommer bli den dagen testet blir positiv! Efter allt slit :)
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-27 20:11:53 följande:
    Kan man göra det så lång tid efter testet gjordes? Har absolut noll koll på det där..'visste inte ens att man kunde ta isär det. Har du hittat något forum eller liknande som fått samma som du? Ta annars ett nytt imorgon. Inte lång tid dit :) Ja vi får se. Gett upp lite..så vågar inte tro något. Jäklar vad lycklig jag kommer bli den dagen testet blir positiv! Efter allt slit :)

Ja det finns många forum om det. Så fick jag iden. Jag känner mig så jäkla gravid! Svårt att förklara men jag känner det bara. Har inga test kvar. Kommer inte testa imorn faktiskt jag spyr på att analysera tester. Kanske testar på tis eller ons. Orkar inte ens tänka på att kissa på en sticka mer. Min mens brukar aldrig någonsin vara sen. Det börjar alltid kvällen innan eller tom dagen innan bim med blodiga flytningar. Och så kommer mensen som en klocka. Har aldrig ont i brösten på bim det går över mer och mer ju närmare bim jag kommer. Det försvann i lördags men kom tillbaka idag med full kraft. Har sjukt ont. Det är en speciell känsla i mage och bröst som jag bara upplevt som gravid. Ska du inte testa imorn ändå tänk om positivt!!!
  • Pommac

Floppan2008: håller tummarna för dig!!! Bara vänta och se! :) här händer det inget...

Svar på tråden Solstrålarna