floppan2008 skrev 2013-01-27 19:23:14 följande:
Ni kommer tycka jag är en idiot, men jag är så tvärsäker på att jag är gravid och vill lixom ha bekräftelse. Jag har gjort efterforskningar om CB digital. Man skall plocka isär testet för att slänga batterierna och där inne är kontrollstickorna. Det är ett kontrollstreck och är man gravid blir det två streck som mäter hcg.
Jag hade 3 streck. Kontrollrutan var starkt blå och de andra var fullt synliga men svaga. Har kollat på andra som fått icke gravid och deras tester har varit helt tomma förutom testrutan. Jag tror att mitt ägg fäst senare och att hcg halten är för låg. 3 svaga test med cb innan bim och nu svaga streck på cb digital. Jag vet inte om det betyder något men har läst om flera som haft 3 streck varav två svaga (svagare än mina) och fått "inte gravid" som efter ett par dagar fått gravid i displayen. Väldigt intressant.
CA5 håller tummarna att du får ett fint plus imorn kompisen blödde tom klumpar men gjorde vul i v 6 och allt var bra. Hon är nu i v 14. Vanligt att blöda!
Kan man göra det så lång tid efter testet gjordes? Har absolut noll koll på det där..'visste inte ens att man kunde ta isär det. Har du hittat något forum eller liknande som fått samma som du? Ta annars ett nytt imorgon. Inte lång tid dit :)
Ja vi får se. Gett upp lite..så vågar inte tro något. Jäklar vad lycklig jag kommer bli den dagen testet blir positiv! Efter allt slit :)