• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

Tack men fick blankt test på cb imorse. Bim+1. Så det är inget. Tar lite paus nu!

MissKaos skrev 2013-01-28 11:05:11 följande:
    Mitt neg digitala hade inte tillstymelse till streck förutom kpntroll strecket. Ta ett nytt!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

MissKaos skrev 2013-01-28 11:05:11 följande:
    Mitt neg digitala hade inte tillstymelse till streck förutom kpntroll strecket. Ta ett nytt!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

• görabebis
    floppan2008 skrev 2013-01-28 11:20:11 följande:
    Tack men fick blankt test på cb imorse. Bim+1. Så det är inget. Tar lite paus nu!

Förstår om du behöver lite paus, det är så att man känner din stress o oro :(

Kom tillbaka bara för vill följa dig!

Ingen mens än, rosa flytningar pytte när jag torkar mig. Jättenegativt gravtest i morse.

Är det kylan som håller våra mensar borta eller?!

Den borde komma snart, bim imån. Haft rosa i 3 dagar nu.
  • CA5

Floppan2008 - gör du rätt i, men håll oss uppdaterade!

Min mens kom igång nu precis. Bara att ta nya tag :) Hoppas på bättre tur för er andra!

• Soffan
    CA5 skrev 2013-01-28 08:45:10 följande:
    Soffan - ja precis! Håller med dig.. Men vad skumt att din är så sen. Låghormonare kanske? Eller så kom din äl inte? Jobbigt att vänta så länge på den i alla fall!

Jodå äl kom, det såg jag stegring på testerna..
    Får väll hoppas att jag är låghormonare
    eller så får kroppen ta sitt förnufft tillfånga och leverera lite mensTungan ute
  • CA5

Görabebis - Suck, i februari händer det!:)

Soffan - Okej vad bra! Då är det bara att vänta och se.. ;)

Själv ligger jag i soffan med jobbiga menssmärtor. Massa molande! Köpt lite gottis så att det ska kännas lite bättre hehe!

• MissKaos

BIM på mån, el tis osaker pga tidsforskjutn. Neg idag. Nytt test senare i veckan. Imorgon elefanttreeking. Tors snorkelutflykt till surinisland, heldag. Fredag sola, båda och packa lördag hem... känner att jag gärna hade stannat här till måndag. Jobba känns avlägset nu. Paradiset är detta! Kommer nog inte i byxorna när vi kommer hem. Lever gott här öl och goda efterratter varje dag! Massa massager. Orkar inte tanka pa att det kan minska. chaserna att i preggo..

Floppan- välkommen tbx när det känns bra!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5

Misskaos - Nej, bara njut av din semester! Låter helt underbart! Vill också!!! :)

• Pommac
    CA5 skrev 2013-01-27 22:58:05 följande:
    Floppan2008 - läst runt lite om det så har bättre förståelse för det nu. Men försök inte titta på det för mycket nu. Var också ett tag sen du gjorde det. Lita på din instinkt till motsatsen bevisas.. Ta ett nytt test när du är redo :)

Pommac - brukar du känna mkt innan mens?

Nu ska jag sova tjejer! Blödningen har varken ökat eller minskat. Behöver inte tampong eller torsskydd.. Får se om det forsar ur mig imorgon. Är mentalt förberedd på värsta mensen någonsin, men hoppas såklart det inte blir så :)
    Ja, det är lite olika. Olika varje gång. Så man vet aldrig. Men jag är rätt säker på att det är mens på G nu. 
  • floppan2008

Hej! En liten uppdate! Ringde min BM som jag hade sist. Förklarade läget att jag fått 3 svaga plus och ett minus igår. Dock hade det testet blivit svagt plus när det torkat. Något man inte kan utgå ifrån. Min BM sa att eftersom jag fått svaga plus och att jag har så starka gravidsymtom och känner igen känslan ska jag anse mig som gravid tills motsatsen bevisats. Det kan ta upp till 14 dagar efter bim tills man får ett tydligt resultat. Hcg kan i v 4 vara enbart 6 microgram/ml och då kan man inte se på tester som kräver 25 microgram/ml. Hcg kan öka och minska i början. Jag tar inget för givet alls. Känner mig vrålgravid men visst fasen tvekar jag. Ska testa 11/2 igen. Då ska det visa annars är det något annat fel på mig. Känns så jobbigt! Att känna sig gravid, att leva som gravid men inte kunna glädjas. Brösten värker och ömmar, det är tjockt och moler i tjejmagen, mensen är 2 dagar sen. Antingen kommer en blödning snart eller så gör det inte det... Ska fokusera på annat men ville ändå berätta läget.

Svar på tråden Solstrålarna