• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Superneg test idag. Äl+6.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-27 08:55:29 följande:
    Jaså? Knappt förvirrande.. Ja släng dem.. Du blir ju inte klokare av att ha dem liggandes. Jag hoppas verkligen att du inte får din mens :) Skulle den inte komma är det bara att ta ett nytt ju.. Jag tänker vänta och se hur mina "blödningar" utvecklar sig! Stannar det såhär eller slutar tar jag ett test.. Men kommer det massa blod skiter jag i det hade jag haft testlagrets tester hemma hade jag nog testat hejvilt för de är så billiga

Jäkligt förvirrande! Man får se tiden an helt enkelt. Inget annat att göra.
  • görabebis

CA5 jag har bim på tisdag, fortfarande bara rosa flytningar, men kommer nig mer under dan. Testade tokblankt igår. Har noll symtom=samma som jag haft sen äl=samma som jag alltid har. Lite "lyx" tycker jag nu när jag hör era andra symtom :( tycker synd om er som får genomlida all värk o ömmande bröst om man inte är gravid.. Jäkligt elakt av kroppen att göra så!!

Jag hoppas min kropp gör så först när jag blir gravid.

Bokade Budapest igår kväll när jag slutat jobbet. Överraskade mannen. Gillar budapest väldigt mycket! Blir 4 nätter i mitten av februari.

Tror jag kommer ha äl innan det, blir mycket sex i februari ;)

Ska börja med stickor för att kolla äl. Haft en sen sen och nu en tidig.. Konstigt att det är så olika :/

• CA5

Misskaos- tidigt än ju!

Floppan2008 - ja precis!

Görabebis - okej. Det är så himla olika det där! Jag har alltid smärta i brösten osv :) hade dock inte det när jag gick på p piller. Så skönt, hehe. Avundar dig :) Vad roligt med en resa till Budapest! Vill själv dit! Har hört att det mycket prisvärt och många bra spahotell där :) Kul! Ja, testa med ältester så missar du inte det. Kan vara värt ett försök om det inte blir något den här gången!

Mina blödningar är väldigt sparsamma.. Känns som det är mindre idag :) knappt något alltså. Kanske lugnet föra stormen.. Har lite smärta till och från i mitten utav tjej magen.

• floppan2008

Här är brösten jätteömma igen. Det är dom aldrig på bim aldrig. Det mol och mol i magen känns svullet. Livmodertappen är hård och känns stängd. Vita konstiga flytningar i massor. Blir inte klok på kroppen.

• görabebis

CA5 har du bim idag? Hur många dagar har du haft rosa flytningar?

Floppan, kanske du är gravid? Kanske ska kolla med test om ett par dagar? Brukar inte cb digitala med veckoindikator stämma bra? Att du får flera svaga plus känns ju inte rätt.. Ett svagt kanske men flera? Låg hormonare kanske?

• CA5

Floppan2008 - ja kroppen är ett jäkla mysterium :) Har du fler test hemma? Ta ett nytt imorgon bitti eller i övermorgon. OM du orkar bara.<3

Görabebis- ja BIM idag. Haft mina mini flytblödningar sedan i fredags. De har avtagit en del nu.. Känner mig nästan lite torr. Men börjar få lite molvärk.

• CA5

Görabebis - ja, bim idag. Haft mina mini blödningar blandat med flytn. sedan i fredags. Det är mindre nu dock och har börjar få lite molvärk. Känner mig nästan lite torr där nere.. Vet inte alls vilket håll det går åt.

• CA5

Görabebis - ja, bim idag. Haft mina mini blödningar blandat med flytn. sedan i fredags. Det är mindre nu dock och har börjar få lite molvärk. Känner mig nästan lite torr där nere.. Vet inte alls vilket håll det går åt.

• floppan2008

Jag bidar min tid lite nu. Funderar på om min ÄL skedde på tisdagen ist för på sön. Hade ÄL smärtor och ÄL flytningar på tis så vi sexade då med trots att jag trodde ÄL varit. Det tar i regel 7 dagar för ägget att fästa men kan ju ta 10 dagar. Cb digital verkar bara kunna avläsa 7 dagar efter "man blev gravid" vilket man blir när ägget fäster. Kanske därför jag får så svaga plus och neg på cb. Äch får vänta och se.

Svar på tråden Solstrålarna