Pommac skrev 2013-01-29 12:40:48 följande:
Jag håller tummar och tår för dig! Hoppas verkligen att du är gravid!! Jag har bim idag. Väntar mens ikväll. Just nu ingen värk eller nåt. Men jag ska nog trösta mig med lite godis ikväll då jag troligen får mens. Men jag har bokat en utlandsresa nu!! Så jag är glad ändå. :)
Det kan ju kännas som att mensen ska komma fast den inte gör det

unna dig lite godis det är bra!
Soffan skrev 2013-01-29 15:10:30 följande:
Då håller vi tummarna! Själv är jag menslös jag också, har inga symptom och inte fått plus vid bim+3. Jag ska testa på fredag tänkte jag, bim+8 blir det då.
Hoppas du får plus när du testar. Enl min BM är det vanligt att hcg hormonet är väldigt lågt i början. Det är inte ovanligt att plussa efter bim även fast man här upplever att människor plussar på ÄL+4 typ. Med dottern fick jag starkt plus på bim då var jag tvärsäker när ÄL hade varit. Nu är jag dock lite osäker om det var sön eller tis. Började må illa förut. Det bara sköljde över mig. Måste ju vara något annat för har man inte tillräckligt med hcg för ett riktigt plus har man ju inte högt nog att må illa. Det har kommit och gått hela dagen. Har även halsbränna så det är kanske magkatarr. Känner mig inte i form. Vissa stunder får jag stark mensvärk och det rinner till. Då tror jag mensen kommer men det är bara vita flytningar. Massor! Jaja bara att vänta...