• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5

Tråkigt MissKaos men jag hoppas ni haft en bra semester i alla fall och fått nya krafter till ett nytt försök!

• MissKaos

Ja, här är så skönt! 2 dgr kvar, vill gärna stanna ett tag till.

Flytningar som lukar äckligt-sött. Blä! Diagnostips? Snorkeltur imorgon till surin upp kl 6... semester o gå upp kl 6.. vi har jaft ca 34grader idag. Härligt!

BIM på söndag eller måndag. Noll känsla av graviditet. Kommer testa innan hemresan ändå. Är rätt säker på mens dock. Typ heltsaker.

CA5 skrev 2013-01-30 12:28:05 följande:
    Tråkigt MissKaos men jag hoppas ni haft en bra semester i alla fall ocjh fått nya krafter till ett nytt föorsök!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac
    CA5 skrev 2013-01-30 08:40:13 följande:
    Pommac - Haha :) Ja, men vad skönt att du känner så! Vart ska ni?

Vi åker till Gran Canaria (Billigt). Lagom långt också. :) mannen min har inte varit på någon kanarieö så det blir kul! :)
  • Soffan

Igår kom mensen.. Aja nu går jag ut familjeliv och struntar i tester och allt vad det innebär..10månader har vi försökt och jag känner att jag inte orkar rent psykiskt att gå och fundera hit och dit mer.

Måste pausa lite och bara vara.

Lycka till alla

• floppan2008

Ingen mens i sikte. Molvärk och ömma bröst periodvis under dygnet. Tror ändå inte jag är gravid. Kan inte tro det eftersom jag inte fått bevis på det. Kanske var det spökstreck på testen jag gjorde och jag själv satt hela kroppen ur balans. Känns mest troligt. Min mens är som en klocka och det retar mig enormt att den inte kommer. Funderar på om ÄL var senare hade ÄL flytningar och ont i magen hela veckan efter ÄL. Hade hög feber runt ÄL. Jag hatar det här. Antingen ska man få ett plus på bim eller mens. Idag är det bim+4... Känner mig deprimerad och olustig. Har beställt test från testlagret. Kommer imorn. Kommer ev testa på sön en v efter bim. Om inte mensen kommit. Vill att den ska komma. Känns inte troligt alls att jag är gravid Har inga förhoppningar om ett plus på bim+7 heller. Fy fan. Vill ha mensen så man kam försöka igen. Tror hela tiden den kommer det känns verkligen så... Men nej inte då. Fan!

• CA5

Misskaos - kanske kan vara värmen som gör att det lutar lite sött? Eller pga att du badat i havet.. Hehe vad vet jag :)

Pommac - ja men det är väl härligt där! Var på GC för många år sen :)

Soffan - usch vad trist.. Du gör helt rätt som tar en paus. Måste vara jätte jobbigt efter så lång tid. Det kommer säkert när ni minst anar det <3

Floppan2008 - Nämen vad jobbigt att vara i ett "mellanstadie". Kan vara sen äl, kroppen som är i obalans eller graviditet! Går inte att lista ut.. Spännande det ska bli imorgon :) men försök inte tänka på det för mycket.. Vet att det är svårt!

• CA5

Min mens håller på att ta slut nu.. Har inte varit så jättemycket den här gången vilket är skönt! Ser fram emot ett nytt försök. Vill nu!!:-/

• floppan2008

CA5 jag läste att feber kan försena ÄL. Hade skyhög feber vid ÄL. Jag ska testa tidigast på sön om jag kan hålla mig. Köpte 5 stickor och 3 plasttester. Är det inget vill jag bara ha mensen nu. Börjar tro jag är skengravid.

• Pommac

Soffan: vad trist. Jag vet ungefär hur du känner sig. Vi är på försök 10 nästa gång vi försöker. :(

• Pommac

Min mens är seeeg!!! Jag fryser!! Har fortfarande höjd temp och är inte förkyld. Brukar sällan frysa annars. Varför ska kroppen luras???

Svar på tråden Solstrålarna