• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

Mensen verkar äntligen komma nu! Fick blod på pappret. Äntligen äntligen. Känns enbart skönt! Så här ska det fasen inte vara! Kommer ta paus från allt nu. Ska fokusera på mig själv. Kommer ha koll på ÄL men det är allt. Så här vill jag inte ha det mer. Detta är inte jag. Ville så gärna ha oktoberbebis men man styr inte över allt. Nya tag. Är lättad!

• MissKaos

Ingen får al varje V

Cykel. Jan det vara så för fig denna gången? Då kan ju mensen bli senare med..

Hem imorgon, bussen kommer 5:15

Planet ska lyfta kl 9, hoppas vi kommer iväg i tid.

Neg test på morgonen, trodde delen gjorde ändå. Hade varit så kul att fa plussat här. Nya tag. Mens på måndag gissar jag, tidigast sö senast ti.

floppan2008 skrev 2013-01-31 16:37:05 följande:
    Mensen verkar äntligen komma nu! Fick blod på pappret. Äntligen äntligen. Känns enbart skönt! Så här ska det fasen inte vara! Kommer ta paus från allt nu. Ska fokusera på mig själv. Kommer ha koll på ÄL men det är allt. Så här vill jag inte ha det mer. Detta är inte jag. Ville så gärna ha oktoberbebis men man styr inte över allt. Nya tag. Är lättad!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-02-01 14:51:14 följande:
    Ingen får al varje V Cykel. Jan det vara så för fig denna gången? Då kan ju mensen bli senare med.. Hem imorgon, bussen kommer 5:15 Planet ska lyfta kl 9, hoppas vi kommer iväg i tid. Neg test på morgonen, trodde delen gjorde ändå. Hade varit så kul att fa plussat här. Nya tag. Mens på måndag gissar jag, tidigast sö senast ti.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Det var lite konstigt med ÄL denna månaden. Kanske inte blev något. Hade virusinfektion och skyhög feber. Tror det ställde till rejält. Ännu är det ju inte försent för dig att plussa. Många plussar inte fören på bim eller någon dag efter bim! Avvakta och ta ett nytt test på tis om inte tanten kommit då! Ha en bra flygresa hem'
  • görabebis

Soffan, lite paus kanske är precis det du behöver? Kanske blir du gravid när du 'minst planerar' det? Så är det ju för vissa.

Floppan, kom mensen igång? Kanske är som du skriver med feber o sjukdom. Kroppen och äl kom ur balans.

Jag har mens nu, dag 4. Så slut imån. Köpte cb 'glada gubben' äl-test idag. Tänkte testa o se när min äl ligger.. Har dålig koll, väldigt dålig får jag erkänna.

Miss kaos; trevlig flygresa hem! Kallt här i gbg :/ dimmigt, jag bor nära havet o på hundpromenaden nere vid hamnen såg man inte mycket idag. Men massa fågelkvitter så känns ändå som lite vår :)

Kanske kommer plusset när ni kommit hem?

• floppan2008
    görabebis skrev 2013-02-01 16:11:13 följande:
    Soffan, lite paus kanske är precis det du behöver? Kanske blir du gravid när du 'minst planerar' det? Så är det ju för vissa. Floppan, kom mensen igång? Kanske är som du skriver med feber o sjukdom. Kroppen och äl kom ur balans. Jag har mens nu, dag 4. Så slut imån. Köpte cb 'glada gubben' äl-test idag. Tänkte testa o se när min äl ligger.. Har dålig koll, väldigt dålig får jag erkänna. Miss kaos; trevlig flygresa hem! Kallt här i gbg :/ dimmigt, jag bor nära havet o på hundpromenaden nere vid hamnen såg man inte mycket idag. Men massa fågelkvitter så känns ändå som lite vår :) Kanske kommer plusset när ni kommit hem?

Ja mensen kom igår på bim+5. Skönt. Trodde inte på en graviditet ändå. Tror Inge ens jag varit gravid. Var förmodligen spökstreck på testet. Mensen är som vanligt. Lite sparsammare och har lite mindre ont så mf lär det inte vara... Nästa månad ska jag släppa allt. Ha koll på ÄL genom att känns efter. Kommer inte testa en massa innan bim. Åker bort bim helgen och tänker inte ta med test dit. Förmodar att det var min infektion som gjorde detta som sagt. Och bra var väl det då jag läst att det inte är bra att bli gravid nät man har en stor infektion och hög feber. Vi får hoppas på ett plus nästa mån men händer det inte händer det inte. Orkar inte stressa upp mig!
  • görabebis

Det låter bra floppan! skönt att det kom så du inte behövde fundera och stressa mer. O bra att du har lite annat just innan bim näst gång, kanske du inte kan fundera lika mycket..
    Ja det e ju alltid lätt att säga nu iaf ;) :)
    Det kommer när det kommer. Trevlig fredag på er! Själv ska jag åka o jobba natt kl 22, men kl 9 i mån tarjag helg. O ska njuta av shoppning, god mat o vänner hemma hos oss på kvällen. O vin o drinkar. Man måste njuta när vi ännu kan :) 

• floppan2008
    görabebis skrev 2013-02-01 16:57:24 följande:
    Det låter bra floppan! skönt att det kom så du inte behövde fundera och stressa mer. O bra att du har lite annat just innan bim näst gång, kanske du inte kan fundera lika mycket.. Ja det e ju alltid lätt att säga nu iaf ;) :) Det kommer när det kommer. Trevlig fredag på er! Själv ska jag åka o jobba natt kl 22, men kl 9 i mån tarjag helg. O ska njuta av shoppning, god mat o vänner hemma hos oss på kvällen. O vin o drinkar. Man måste njuta när vi ännu kan :) 

Ha en riktigt go helg jag ska mysa med familjen i kväll och gå på barnkalas imorn
  • Pommac

Vad skönt att mensen kom till slut floppan2008. Jag/Vi tänker inte heller försöka nästa månad på samma sätt som nu. Utan nu kör vi bara utan att tänka. Jag ska dock äta bidrottningsgéle för att för min cykel ska bli några dagar längre (hoppas jag, Den blev det sist) eftersom jag annars kommer få mens när vi är utomlands. Nu blir det faktiskt skönt att slippa tänka på ÄL test och gravtester på ett tag. =)

Trevligt helg på er alla! 

• floppan2008

Herregud vad jag blöder nu. Klumpar som forsar ut i toan. Fy fan har fyllt en binda på 2 timmar. Jag är på dag 3 och behöver vanligtvis bara trosskydd. Har aldrig blött så här mkt. Visst lite klumpigt kan det vara men inte så här. Antar att jag fått tidigt mf. beror nog på infektionen jag hade under ÄL.

• MissKaos

Mens lagom till flyget hem. Tidigt mao. Misströstar nu.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden Solstrålarna