görabebis skrev 2013-02-01 16:11:13 följande:
Soffan, lite paus kanske är precis det du behöver? Kanske blir du gravid när du 'minst planerar' det? Så är det ju för vissa. Floppan, kom mensen igång? Kanske är som du skriver med feber o sjukdom. Kroppen och äl kom ur balans. Jag har mens nu, dag 4. Så slut imån. Köpte cb 'glada gubben' äl-test idag. Tänkte testa o se när min äl ligger.. Har dålig koll, väldigt dålig får jag erkänna. Miss kaos; trevlig flygresa hem! Kallt här i gbg :/ dimmigt, jag bor nära havet o på hundpromenaden nere vid hamnen såg man inte mycket idag. Men massa fågelkvitter så känns ändå som lite vår :) Kanske kommer plusset när ni kommit hem?
Ja mensen kom igår på bim+5. Skönt. Trodde inte på en graviditet ändå. Tror Inge ens jag varit gravid. Var förmodligen spökstreck på testet. Mensen är som vanligt. Lite sparsammare och har lite mindre ont så mf lär det inte vara... Nästa månad ska jag släppa allt. Ha koll på ÄL genom att känns efter. Kommer inte testa en massa innan bim. Åker bort bim helgen och tänker inte ta med test dit. Förmodar att det var min infektion som gjorde detta som sagt. Och bra var väl det då jag läst att det inte är bra att bli gravid nät man har en stor infektion och hög feber. Vi får hoppas på ett plus nästa mån

men händer det inte händer det inte. Orkar inte stressa upp mig!