floppan2008 skrev 2013-02-07 19:37:51 följande:
Bävar inför nästa v. Orkar inte jaga ÄL orkar inte något. Orkar inte bli besviken igen

Bim är 3/3 då är jag bortrest på weekend med min bästa kompis. Har lovat att inte testa innan eller under helgen. Hon vill att vi tar ett glas vin eller två när vi är borta. Innan bim är det ju ingen fara. Vill leva som vanligt och testa några dagar efter bim. Är det möjligt? Är det ego? Har ärligt talat tappat hoppet lite. Varför skulle det ta sig nu när det skitit sig 2 ggr innan

Jag tycker att det låter normalt.. När man väl har plussat så skulle jag aldrig dricka ett glas vin, men fram tills dess så kommer jag leva som jag gör nu.
Jag äter min medicin och det gör jag också fram tills jag får plus. Min neurolog har sagt att de första 6 veckorna så är det inga problem att äta min medicin och då gäller väl detsamma med ett glas vin?
Alla är säkert olika, men jag vill inte hänga upp hela mitt liv på att bli gravid, det är inte jag, och sluta leva som jag gör nu. Usch när man skriver det så här så låter man ju nästan som att jag inte gör annat än dricker vin ;)