görabebis skrev 2013-02-07 18:47:25 följande:
Vi har sex allt från varje till var 4-5 dag kanske. Beror lite på lust så klart, men även tid vissa dagar.
Jag jobbar heltid som uska vakennätter, helger och sen jobbar jag även lite i butik.
Min man gillar också att jobba mycket, han har också ett rullande schema med dagtid, kvälls o vissa dagar även nätter.
Ibland kanske det blir lite mycket jobb, men tycker som sagt det är roligt (HATADE tiden när jag va sjukskriven något enormt) och sen älskar vi ju att resa.. I december var vi 2 veckor i mexico, nästa vecka blir det 5 dagar i budapest och i går bokade vi 2 veckor till thailand i mars :)
ca 1 vecka kvar till äl nu. tänkte snart börja med stickorna. Ska bara öppna förpackningen o läsa hur man gör

Ni som använt äl test kissar ni vid samma tid varje dag? morgonurin? hållt er under dagen sen gjort?
Nej. Jag bara kissar på en sticka på morgonen. Dom sak helst tas mitt på dagen tror jag. Fat för mig spelar det ingen roll..
Jag har fortfaradne mensvärk.(blodet börjar ta slut) Mår lite illa. Rätt mkt illa.Otroligt trött. Kan se ngt svagt på gravtest idag men kan inte avgöra om det är brunt el rosa. Lyckas inte ta vettiga kort. Spelar ju ingen roll heller, är det ett mf så är det. MEN isf fungerar ju pergot som det ska.
Bilder finns i mitt galleri, gryniga och eländiga.