• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-02-02 13:26:21 följande:
    Herregud vad jag blöder nu. Klumpar som forsar ut i toan. Fy fan har fyllt en binda på 2 timmar. Jag är på dag 3 och behöver vanligtvis bara trosskydd. Har aldrig blött så här mkt. Visst lite klumpigt kan det vara men inte så här. Antar att jag fått tidigt mf. beror nog på infektionen jag hade under ÄL.
    Ojoj. Kanske? Vem vet? Jag har också massa klumpar en gång men jag hade inte ont eller några symtom. Det är väldigt svårt att veta. 
  • Pommac
    MissKaos skrev 2013-02-02 16:28:33 följande:
    Mens lagom till flyget hem. Tidigt mao. Misströstar nu.
    Attans! Vad trist! :(
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-02-02 17:08:23 följande:
    Ojoj. Kanske? Vem vet? Jag har också massa klumpar en gång men jag hade inte ont eller några symtom. Det är väldigt svårt att veta. 

Jag tänker eftersom jag fick svagt plus på bim som blev svagare och sedan försvann helt. Har aldrig haft så här. Har väldigt lite mens annars. Nu rinner och rinner det hela tiden. Läskigt Tur att det skedde nu och inte i ett senare skede.
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-02-02 17:24:12 följande:
    Jag tänker eftersom jag fick svagt plus på bim som blev svagare och sedan försvann helt. Har aldrig haft så här. Har väldigt lite mens annars. Nu rinner och rinner det hela tiden. Läskigt Tur att det skedde nu och inte i ett senare skede.

Ja, vem vet. Men brukar inte testen visa plus även efter ett missfall? Men det kanske bara är om det är senare missfall. Är inte påläst. Det är konstigt att man kan blöda så olika från person till person. vad betyder det om man vanligtvis blöder lite/mycket? Har det någon betydelse för nåt? Eller varför är det så? Jag blödde mer när jag var yngre. Jag blöder fortfarande rätt mycket men inte lika. Dock denna gång har det varit mindre än vad det brukar hittills. Varför??? Konstigheter. :)
  • 3 barns mamma84

hej hopp haft fullt upp skulle flytta 1 feb men blev 1 v innan nu har vi landt oss till nya hust o allt på plats mensen kom 1 feb hehe allt bra med oss.

hur e det med er flickor ?
    har inte haft tillgång till internet alls.  

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • floppan2008

Efter störtblödningar med klumpar och sånt tråkigt är det äntligen över! Det konstiga är att jag igår 2 dagar efter mens/mf tog slut fick jag kraftiga ÄL smärtor och trådiga flytningar. Det är väl en omöjlighet att ha ÄL så tätt? Jag har ju en 32-dagars cykel. Jaja vi mös på för säkerhets skull! Har aldrig varit med om något liknande. Orkar bara inte köpa ÄL tester och börja stressa upp mig över det också. Känner ju ÄL tydligt varje månad. Börjar jag kissa på ÄL test och sånt kommer hela kroppen komma i obalans. Blir att sexa regelbundet hela månaden. Men ärligt talat... Varannan dag. Vem fan orkar? Det är för mkt

• Pommac
    floppan2008 skrev 2013-02-06 08:38:46 följande:
    Efter störtblödningar med klumpar och sånt tråkigt är det äntligen över! Det konstiga är att jag igår 2 dagar efter mens/mf tog slut fick jag kraftiga ÄL smärtor och trådiga flytningar. Det är väl en omöjlighet att ha ÄL så tätt? Jag har ju en 32-dagars cykel. Jaja vi mös på för säkerhets skull! Har aldrig varit med om något liknande. Orkar bara inte köpa ÄL tester och börja stressa upp mig över det också. Känner ju ÄL tydligt varje månad. Börjar jag kissa på ÄL test och sånt kommer hela kroppen komma i obalans. Blir att sexa regelbundet hela månaden. Men ärligt talat... Varannan dag. Vem fan orkar? Det är för mkt

Ååå vad bökigt du har det! Jag brukar få ÄL känningar efter mens. Får det varje gång. Vet inte varför? Så i början innan jag visste när jag hade ÄL trodde jag alltid att jag hade tidigt ÄL. Det kanske är nåt liknande.
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-02-06 12:29:59 följande:
    Ååå vad bökigt du har det! Jag brukar få ÄL känningar efter mens. Får det varje gång. Vet inte varför? Så i början innan jag visste när jag hade ÄL trodde jag alltid att jag hade tidigt ÄL. Det kanske är nåt liknande.

Man blir ju så nipprig när man försöker. Normalt sett tänker jag lixom inte så mkt på kropp och känningar. Vi kör avbrutet och har alltid gjort. Efter mens ca 7 dagar får mannen komma i. Sedan är det nej tills jag känner av min ÄL och den passerat med 5 dagar. Min cykel har tickat på som en klocka tills nu när man analyserar flytningar och älsmärtor. Kanske jag också haft det så utan att jag reflekterat över det. Tack för svaret. Har du det så är det ju sånt man kan ha äggen växer ju till sig efter mens. Kan ju va det
  • MissKaos

Varannan till vår tredje räcker..

floppan2008 skrev 2013-02-06 08:38:46 följande:

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Miss kaos det får bli var tredje dag. Uch både mannen och jag blev trötta på sex när vi låg varannan dag... Jobbigt När dottern blev till var vi utomlands och hade kanske sex 3-4 ggr den veckan. Vet att jag hade ÄL på dagen och på kvällen drack vi lite och hade sex. Då var det ingen stress bara njutning och spontant som det ska vara.

Svar på tråden Solstrålarna