Tråden för oss som INTE ammar...
[Det kanske var den jag menade
En fundering.. Om jag tar 150ml vatten, kan jag då blanda i 2 skopor nan pro med 3 skopor nan ha? Måste ju bli samma som att blanda 60/90 i två flaskor?
Man blir så osäker :-S Vill ju det bästa åt de små älsklingarna
Ja precis
har då inte märkt nån skillnad än i alla fall, förutom att hon börjar bli förkyld :-/
Igår fick jag känna på hur det var att va utan termos med varmvatten i! Var på ett köpcentrum och skulle ge lillfis mat. Gick till ett ganska känt fik där vi brukar fika och frågar om vi kunde få lite vatten att värma i flaskan. "Självklart!" säger han som jobbar där.... Går till kranen och tar ljummet vatten därifrån! Slänger till mej flaskan och tar genast nästa kund... Jag bara stod där och gapade med flaskan i handen... Gick till min man och berättade vad han gjort... Kön till kassan hade växt till det dubbla, så vi letade upp ett annat fik där de var mycket mer tillmötesgående
OCH de hade micro.. Inte skulle jag ge min bebis mat, med ljummet vatten direkt ifrån kranen!.. Nästa gång tar vi termosen men nu blev det lite impulshandling med resan till köpcentrat & nan ha finns tyvärr inte i tetra annars hade jag köpt en sån