• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pixlar

Gabbi81: det blir kanske ni och vi i de svenska skogarna då ^^ hoppas vi inte råkar hamna i samma skog bara, haha!

Glad midsommar alla!

• gabbi81
    Pixlar skrev 2013-06-19 23:14:41 följande:
    Gabbi81: det blir kanske ni och vi i de svenska skogarna då ^^ hoppas vi inte råkar hamna i samma skog bara, haha! Glad midsommar alla!

haha haha... Glad Midsommar!
  • gabbi81

Hm? Inte max idag heller.. Nu börjar jag fundera.. Har jag ingen äl denna månaden? Har ju haft max alla andra månader. Hade iskallt räknat med att få max som igår o slippa ta med monitorn nu när vi ska iväg över Midsommar... S Känner mig lite snuvad på konfekten faktiskt. Trodde jag hade regelbunden cykel nu. Vill verkligen ha min äl. Vill ju få en chans denna månaden oxå. Inget tålamod här inte.. Har fortfarande några dagar kvar.. Hoppas hoppas..

• Kiwa
    Demajbebis skrev 2013-06-19 22:57:51 följande:
    Kiwa, jag undrade samma som du. Hade inte heller Max denna omgången. Vet inte om det finns en pytte pytte chans ändå? Men tror ju inte det....
    Nae det känns som det inte finns någon chans då, men men man får väl hoppas!
  • gabbi81

<body>Oh happy day! Äntligen max. Tack monitorn, utan den så hade jag redan trott att jag hade haft äl denna månaden.. trevlig mudsommar alla! 

• gabbi81

<body>självklart så ska det stå midsommar.. :) först på dag 18 fick jag max denna gången.

• Kiwa
    Om jag testar med ett clearblue digitalt och det visar Gravid 1-2 och sen testar jag igen dagen efter och då visar det Inte gravid.
    Vilket ska man gå efter?
  • Pau
    Kiwa skrev 2013-06-22 10:45:51 följande:
    Om jag testar med ett clearblue digitalt och det visar Gravid 1-2 och sen testar jag igen dagen efter och då visar det Inte gravid.

Vilket ska man gå efter?

Oj, ja du...skulle råda att ta ett nytt test typ imorgon bitti :)

Lycka till! Håller tummarna! :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!