• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Towe

en fråga bara, tycker ni att man borde sluta skriva här när man har blivit gravid?
    Jag tänker eftersom det är så många som vill så kanske det blir jobbigt att läsa?
    Kram på er! 

• Pixlar
    Towe skrev 2013-06-28 21:27:09 följande:
    en fråga bara, tycker ni att man borde sluta skriva här när man har blivit gravid?
    Jag tänker eftersom det är så många som vill så kanske det blir jobbigt att läsa?
    Kram på er! 
    Nääe, det tycker jag inte! Är kul att följa er som blivit gravida också tycker jag! :)
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Frajda 80

Denna omgång har jag inte ens fått 2 pluttar på monitorn... dumma.

• Pixlar

Dag 23 och nere på låg igen.. Nu börjar den evighetslånga väntan på BIM..

• Pixlar

Kanske ska tilläggas att BIM är 11 juli :)

• Trasslet

I vecka 15 nu. Tiden går ganska fort den här gången.
    Ska låna ut monitor och (ge bort) de resterande stickorna till en kompis som försökt bli med barn länge nu, men jag vill vänta till efter rul. Kan ju hända att något går fel och jag behöver den snart igen trots allt. Ständigt denna oro.
    Heja alla ni som fortfarande väntar!

• Pixlar

Heja Trasslet :) jag vet att det inte blir lättare för att jag säger det, men försök att inte oroa dig! :)

• gabbi81

Då går jag in på dag 30 i min cykel imorgon.. Min "Mycket Hög" kom först på dag 18, så antar att jag inte kommer att ha BIM imorgon utan först på fredag . Känner ingenting.. Varken av mens eller nåt.. Tror iof att jag hade PMS i söndags och igår.. mm.. Humöret va väl så där..  Men.. Det återstår att se om vi lyckades denna gången.

• Pixlar

Håller tummarna för dig gabbi81! Hjärta

Svar på tråden 30 utvalda 2013!