• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • egrandin

BIM-3 idag, negativt test. Mått illa varje dag sen i tisdags, men kan ha varit på grund av stressen inför studenten i onsdags eller något.. Sover fruktansvärt dåligt också. Blir galen :(

• Pau

Hej på er. Var ett tag sen jag skrev här....tiden och orken har inte riktigt funnits men nu börjar det mesta ordna upp sig igen Vår lilla bäbis växer och gror, vecka 20 nu och dagarna går åt till att fundera på namn och så.

Blir ledsen när jag ser hur tufft ni har det som fortfarande kämpar. Jag hoppas verkligen att det tar sig för er snart oxå! Så starka ni är som kämpar på månad för månad :) ta hand om varandra och jag håller tummarna för er alla!

Kramar

• gabbi81

Dag 6. Mensen slut för denna gången. Bara vänta in dag 9, så att jag får börja med mina stickor igen. Omgång 5 med monitorn. Lyckas nog pricka in äl på/dagen innan midsommar denna månaden. Lycka till med det. Bortbjuden då.. Hoppas max kommer tidigare denna månaden.

• Pixlar
    Pau skrev 2013-06-09 22:09:13 följande:
    Hej på er. Var ett tag sen jag skrev här....tiden och orken har inte riktigt funnits men nu börjar det mesta ordna upp sig igen Vår lilla bäbis växer och gror, vecka 20 nu och dagarna går åt till att fundera på namn och så.

Blir ledsen när jag ser hur tufft ni har det som fortfarande kämpar. Jag hoppas verkligen att det tar sig för er snart oxå! Så starka ni är som kämpar på månad för månad :) ta hand om varandra och jag håller tummarna för er alla!

Kramar
    Kul att få en liten uppdatering från dig Pau :)  och härligt att höra att saker flyter på bra! har ni varit på RUL? När har ni BF?

Kram! 
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Pau
    Pixlar skrev 2013-06-09 23:07:26 följande:
    Kul att få en liten uppdatering från dig Pau :)  och härligt att höra att saker flyter på bra! har ni varit på RUL? När har ni BF?

Kram! 

Hej :)

Vi var på RUL i fredags och allt ser bra ut, det var helt fantastiskt att se det lilla livet röra sig där inne och få se att allt växer och ser ut som det ska vi är beräknade till 28 oktober :)

Hur går allt för er annars? Läste att mensen kom igen :/ hoppas verkligen att ni får ert efterlängtade plus snart.

Kramar
  • Pixlar
    Pau skrev 2013-06-10 18:54:26 följande:

Hej :)
    Vi var på RUL i fredags och allt ser bra ut, det var helt fantastiskt att se det lilla livet röra sig där inne och få se att allt växer och ser ut som det ska vi är beräknade till 28 oktober :)

Hur går allt för er annars? Läste att mensen kom igen :/ hoppas verkligen att ni får ert efterlängtade plus snart.

Kramar
    Vad skönt att allt ser bra ut Glad

Ja, mensen kom den här månaden också.. Går in på femte försöket med monitorn nu. Men jag är inte knäckt än! Flört Det tar sig när det tar sig!
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • egrandin

BIM-1, negativt test. Mår fortfarande illa, är trött och springer på toa varannan kvart känns det som. Dricker dock lika mycket/lite som vanligt. Inga mensvärkssmärtor, har dock haft tre eller fyra starka "stötar" både i magen och i sidan, under revbenen. Huvudvärk och allmänt trött. Jag vill bara få ett plus, alternativt mensen. Orkar inte med ovisshet längre.

• Towe
    egrandin skrev 2013-06-11 15:10:30 följande:
    BIM-1, negativt test. Mår fortfarande illa, är trött och springer på toa varannan kvart känns det som. Dricker dock lika mycket/lite som vanligt. Inga mensvärkssmärtor, har dock haft tre eller fyra starka "stötar" både i magen och i sidan, under revbenen. Huvudvärk och allmänt trött. Jag vill bara få ett plus, alternativt mensen. Orkar inte med ovisshet längre.
    Hallå.
    Låt det gå en tid tills du tar gravtest igen om mensen är sen.
    För om du brukar ha regelbunden mens så finns det ju alltid en anledning till om den inte kommer.
    Som jag har sagt förut så kom inte min mens men mitt test visade inte positivt först i vecka sju. Och då var det ett väldigt svagt plus. Så håll hoppet uppe finaste du! 
  • Trasslet

Hej gänget! Håller tummar och tår för att det ska bli fler plus i tråden innan september!!
    Jag är i v 13 nu och imorgon är det kub/nupp. Så nervös!! :/

• Pau
    Pixlar skrev 2013-06-10 22:25:57 följande:
    Vad skönt att allt ser bra ut

Ja, mensen kom den här månaden också.. Går in på femte försöket med monitorn nu. Men jag är inte knäckt än!  Det tar sig när det tar sig!

Skönt att höra att du är positiv fortfarande :))
Svar på tråden 30 utvalda 2013!