• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Towe
    Stassa skrev 2013-06-04 11:58:41 följande:
    Hej alla

Det var evigheter sen jag skrev sist, har dock varit inne och läst lite då och då. Förra månaden lyckades vi inte få till något mys runt ÄL, vilket gjorde att "stressen" innan mensen försvann, när jag viste att det inte kunde bli något.
    Men denna månad prickade vi in myset med monitorns hjälp, och jag har BIM i morgon. Inga mens symtom ännu, vilket är ovanligt. Jag brukar ha lite små mensvärk några dagar innan och dessutom ha rosa flytningar 1-2 dagar innan. Så just nu är jag suppernervös och springer på toaletten en gång i halvtimmen för att kolla efter rosa flytningar. Stackars mina arbetskopmisar som nog tror att jag har urinvägsinflamation. Glad
    Ska ta ett grav test det första jag gör i morgon bitti, om mensen inte har dykt upp tills dess. Så om någon av er är vaken vid 6:30 får ni gärna hålla era tummar för mig.
    hoppas att det kommer bli ett positivt resultat!
    Tänkte bara informera dig om att min mens var beräknad att komma den 5e maj. men jag fick den inte. Men jag fick samtidigt inte något positivt resultat på gravtesten jag tog.

Sen nu bara för att så tog jag ett gravtest den 30e maj och då visade det positivt. Då var jag ändå i vecka 8 eller 7+2 innan det visade något.
    Så om det inte visar något imorgon, ha tålamod iallafall. det kan komma lite senare bara.
    Jag HÅLLER tummarna.

KRAM!! 
  • gabbi81

Stassa: Jag är vaken 06:30, jag håller alla tummar och tår!!! Hoppas hoppas hoppas !!! 

Själv så kom min mens idag... Max på dag 16, äl tydligen redan då på dag 17 denna gången och mens, jävla mens på dag 30 .. Usch!! Gråter   

• Pixlar
    gabbi81 skrev 2013-06-04 21:27:33 följande:
    Stassa: Jag är vaken 06:30, jag håller alla tummar och tår!!! Hoppas hoppas hoppas !!! 

Själv så kom min mens idag... Max på dag 16, äl tydligen redan då på dag 17 denna gången och mens, jävla mens på dag 30 .. Usch!! Gråter   

Vad tråkigt Gabbi81! Rynkar på näsan
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Pixlar

Själv kunde jag inte hålla mig och tog ett gravtest imorse.. det var negativt. Men BIM är ju först på fredag så det var väl inte så konstigt. Fattar inte varför jag ska vara så otålig!! =/  Ska banne mig vänta till fredag nu innan jag tar ett till. MINST.

Har haft som mensvärk sen i söndags kväll, väldigt tidigt för att vara mensvärk som jag vanligtvis får första eller andra dagen av mensen.. tjejmagen är alldeles svullen också och jag har som ÄL-flytningar nästan. Nästan så man skulle kunna tro att jag har ÄL för andra gången den här cykeln, men sånt händer väl inte? Hoppas hoppas att det jag känner är ett embryo som fäster...

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • VEA

Gabbi: Åh så tråkigt! Hoppas på er lycka nästa tillfälle.

Pixlar: Jag förstår din otålighet. Hoppas och håller tummar på fredag :)

• Towe
    gabbi81 skrev 2013-06-04 21:27:33 följande:

<3 <3
  • Pixlar

Hej alla!

Idag är jag på bim+1 eller bim-1. Har blivit lite osäker på när jag borde få mensen, men både monitorn och min app har varnat om att den borde vara här nu. Dag 32 i cykeln är det i alla fall! Tänkte testa på måndag eller tisdag om mensen inte har dykt upp då. Håll tummarna för oss!

Hur går det för er?

Kram!

• Demajbebis

Är på dag 24 nu, ingen Max än. Börjar tappa hoppet om ägglossning denna månad. :( ska den komma får den gärna göra det efter onsdag, sambon åkte iväg idag och är hemma på onsdag igen! Typiskt om jag får Max nu när han är iväg! Håller tummarna pixlar! Är hos min syster nu och myser bebis. Är mysigt men samtidigt jobbigt, vill ju så gärna ha en egen liten :(

• Pixlar

Åh, vilken jobbig sits demajbebis! Kanske kan det ta sig ändå om ni har haft sex nyligen?

Jag fick min mens idag, så ingen bebis den här månaden heller. Går in på femte försöket med monitorn nästa månad. Snart måste det väl nästan ta sig, statistiskt sett?

Svar på tråden 30 utvalda 2013!