Stassa skrev 2013-06-04 11:58:41 följande:
Hej alla
Det var evigheter sen jag skrev sist, har dock varit inne och läst lite då och då. Förra månaden lyckades vi inte få till något mys runt ÄL, vilket gjorde att "stressen" innan mensen försvann, när jag viste att det inte kunde bli något.
Men denna månad prickade vi in myset med monitorns hjälp, och jag har BIM i morgon. Inga mens symtom ännu, vilket är ovanligt. Jag brukar ha lite små mensvärk några dagar innan och dessutom ha rosa flytningar 1-2 dagar innan. Så just nu är jag suppernervös och springer på toaletten en gång i halvtimmen för att kolla efter rosa flytningar. Stackars mina arbetskopmisar som nog tror att jag har urinvägsinflamation.

Ska ta ett grav test det första jag gör i morgon bitti, om mensen inte har dykt upp tills dess. Så om någon av er är vaken vid 6:30 får ni gärna hålla era tummar för mig.
hoppas att det kommer bli ett positivt resultat!
Tänkte bara informera dig om att min mens var beräknad att komma den 5e maj. men jag fick den inte. Men jag fick samtidigt inte något positivt resultat på gravtesten jag tog.
Sen nu bara för att så tog jag ett gravtest den 30e maj och då visade det positivt. Då var jag ändå i vecka 8 eller 7+2 innan det visade något.
Så om det inte visar något imorgon, ha tålamod iallafall. det kan komma lite senare bara.
Jag HÅLLER tummarna.
KRAM!!