• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81

Nu har jag gått runt och varit "hög" i 6 dgr, hoppas jag får max imorgon redan.. Troligtvis så får jag väl max på onsdag..
    I värsta fall så får det bli babymaking i skogen i midsommar...... FörvånadSolig

• kossann
    gabbi81 skrev 2013-06-17 12:07:26 följande:
    Nu har jag gått runt och varit "hög" i 6 dgr, hoppas jag får max imorgon redan.. Troligtvis så får jag väl max på onsdag.. I värsta fall så får det bli babymaking i skogen i midsommar......

Jag brukar vara "hög" i 7-8 dagar, och sen max 2 dar. Hade Max lör och sön, så nu börjar väntan på nästa BIM... Lycka till!
  • Kiwa

Dag 22 på monitorn och fortfarande på hög, kan nästan räkna med att det inte blir max denna månad va??

• gabbi81

Kiwa: Det beror helt på.. Hur lång cykel har du? Om du har lång cykel så finns ju fortfarande chansen.. Hoppas! Lycka till!

• Kiwa
    gabbi81 skrev 2013-06-17 22:39:35 följande:
    Kiwa: Det beror helt på.. Hur lång cykel har du? Om du har lång cykel så finns ju fortfarande chansen.. Hoppas! Lycka till!
    Det vet jag inte riktigt har nyss slutat med ppiller och detta är första försöket med monitorn! Men då hoppas jag ett tag till :)
  • Towe

Idag har vi blivit inskrivna hos barnmorskan! Äntligen händer något.
    Har också fått lite medicin så att man kan få leva ett någorlunda normalt liv igen :)
    Sen den 3e Juli så ska vi gå på ultraljud, kub (?) tror jag att det heter. 
    Så här rullar det på någorlunda bra. Och snart är vi i vecka tolv. :)

Hoppas att ni alla mår bra och får en fin midsommar.
    Kram. 

• Kiwa

Nu är jag på dag 25 och nere på låg igen och eftersom jag aldrig fick max finns det ingen chans att det blev något va?

• Pixlar

Idag fick jag hög! På dag 11 i cykeln. Hoppas max dröjer till efter midsommar då jag ogärna gör barn i skogen ;D

• gabbi81

Jaha.. När man tror sig veta hur sin cykel fungerar.. Vad skulle jag göra utan monitorn?!?! Hade inte alls haft koll utan den. Var helt säker på att jag skulle få max idag då jag tyckte jag hade känningar i magen igår och dessutom väldig tydligt sekret. Men nä? Fortfarande bara hög, dag 16. Har nu varit hög från första dagen, dag 9. Alltså i 8 dgr. hm, mycket märkligt.. Har dom senaste gångerna haft max på dag 16 . Konstigt. Ska bli spännande och se om jag får max i morgon. Tyvärr så verkar det som om det blir babymaking i skogen. Ska åka iväg och fira midsommar. Stort sällskap och det kommer att bli svårt att komma iväg. Men vad ska man göra.. Skulle bli ett väldigt trevlig minne om man skulle lyckas denna gången...
    Trevlig Midsommar alla. Solig

• Demajbebis

Kiwa, jag undrade samma som du. Hade inte heller Max denna omgången. Vet inte om det finns en pytte pytte chans ändå? Men tror ju inte det....

Svar på tråden 30 utvalda 2013!