• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pixlar

Demajbebis, jag hoppas hoppas för dig! :) 

Det har gått två dagar sen jag fick max på monitorn och jag tror mig redan känna gravidsymtom! Haha, det är med stor sannolikhet bara inbillning, men jag kissar massor, mår lite lätt illa och har ingen aptit, känner av vad jag tycker känns som svag foglossning och magen putar som jag vet inte vad! Jag har inte känt såhär förut så kanske, kanske att det har tagit sig nu? HOPPAS!

Kram! 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Demajbebis

Jag hoppas oxå!! Bara väntar på Max nu! Som förhoppningsvis kommer denna månad! Min syster åker nog in till bb i natt, hennes värkar har börjat! Ska bli mysigt o lukta på bebbe! O ja längtar till den dagen ja får åka in på bb!!!:)

• gabbi81
    Pixlar skrev 2013-05-29 20:38:13 följande:
    Demajbebis, jag hoppas hoppas för dig! :) 

Det har gått två dagar sen jag fick max på monitorn och jag tror mig redan känna gravidsymtom! Haha, det är med stor sannolikhet bara inbillning, men jag kissar massor, mår lite lätt illa och har ingen aptit, känner av vad jag tycker känns som svag foglossning och magen putar som jag vet inte vad! Jag har inte känt såhär förut så kanske, kanske att det har tagit sig nu? HOPPAS!

Kram! 

ha ha, ja man tror ju sig känna en massa saker. Man hoppas en massa. Tyvärr så är det så att ägget tar flera dagar på sig att vandra ner till livmodern efter en ev befrukting. Så man räknas som gravid först efter att ägget fäst sig i livmodern. Det är först då också hormonerna kommer och som visar att du är gravid på ett ev test. Många tror jag nog blir befruktade men sen att det händer något på resans gång så att säga så att ägget inte sätter sig. Då märker man inte ens att det kan har varit nära eller så. Får verkligen hoppas på att ditt ägg blivit befruktat nu och är på väg , en säker väg mot livmodern.
    Lycka till! Glad Dina känningar kan nog förhoppningsvis vara en väldigt stark äl. Äl kommer ju först efter max.
  • Towe

idag har jag gjort tre olika tester. alla visar positivt!
    Hurra!! Äntligen, mensen kom aldrig av rätt anledning.
    hur går man vidare nu då?
    eller jag menar vilka man kan skicka paket till och så? 

• gabbi81
    Towe skrev 2013-05-30 16:14:35 följande:
    idag har jag gjort tre olika tester. alla visar positivt!
    Hurra!! Äntligen, mensen kom aldrig av rätt anledning.
    hur går man vidare nu då?
    eller jag menar vilka man kan skicka paket till och så? 

Grattis!

Om du har fått ett cb-paket som du nu vill skicka vidare igen så kika in under övriga frågor och fråga forumvärden.
    Hon vet hur man ska gå tillväga.. Glad Grattis igen!
  • Pixlar
    gabbi81 skrev 2013-05-30 12:27:45 följande:

ha ha, ja man tror ju sig känna en massa saker. Man hoppas en massa. Tyvärr så är det så att ägget tar flera dagar på sig att vandra ner till livmodern efter en ev befrukting. Så man räknas som gravid först efter att ägget fäst sig i livmodern. Det är först då också hormonerna kommer och som visar att du är gravid på ett ev test. Många tror jag nog blir befruktade men sen att det händer något på resans gång så att säga så att ägget inte sätter sig. Då märker man inte ens att det kan har varit nära eller så. Får verkligen hoppas på att ditt ägg blivit befruktat nu och är på väg , en säker väg mot livmodern.
    Lycka till! Glad Dina känningar kan nog förhoppningsvis vara en väldigt stark äl. Äl kommer ju först efter max.
    Ja, så är det ju säkert. Säkert bara inbillning. Glad  Men ÄL-symptomen brukar jag känna några dagar före ÄL, så jag tycker ändå att det är lite konstigt. Flört  Aja, time will tell. BIM 7 juni!
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Towe

har fått en tid till inskrivning till den 18 juni. Då de tror att jag är i vecka 6-7.
    men det känns så himla lång tid kvar. 

• Towe

Och jag måste också säga att jag är en VIP-medlem. Något har blivit fel. :)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!