• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Pixlar skrev 2013-07-07 08:15:45 följande:
    Gabbi81 vännen, hur går det för dig?

Åh, va gulligt att du frågade.. Igår gick jag runt i min egna lilla bubbla. Mensen hade inte kommit o jag enligt mina beräkningar tyckte jag va sen. Kände mig lite halvgravid så där.. Ja ni vet, känner allt o inget.. Men ok, jag tänkte jag väntar tills idag då har det iaf gått 34 dgr. Och kl 05:30 vaknade jag av riktiga menssmärtor!! Tycker det är orättvist. Hade inga känningar inför mensen denna gången. Lite pms bara. Konstiga mens. Max på dag 18, mens först på dag 34. Har inte haft så många dagar sen förra året. Ledsen i ögat! :( Hur går det för dig då Pixlar?
  • gabbi81

24:e försöket. Det har nu gått 2 år.. :(

• Pixlar

Men nej vad tråkigt! :( usch, två år är en väldigt lång tid.. Fortsätter hålla tummarna för att det ska bli något snart. Kram!

Jo här går dagarna långsamt framåt mot BIM den 11:e.. Hade max förra fredagen så ÄL skedde väl förra helgen. Jag hade en lite konstig grej som hände nu i veckan. I onsdags förmiddag satt jag på jobbet som vanligt och fick plötsligt världens värk i tjejmagen! Alltså det var som mensvärk gånger hundra ungefär och jag som satt mitt i ett möte och inte kunde gå ut just då fick sitta och koncentrera mig på andningen för att palla med smärtan.. Blev ganska rädd faktiskt och började tänka om det kunde vara utomkvedshavandeskap eller what not. Blev rädd att jag skulle börja blöda, men inget kom. Tog två alvedon när jag kom tillbaka till mitt kontor och dom hjälpte lite, tog bort det värsta liksom, och sen gick det över helt framåt kvällen.. Vad kan det ha varit? Måste det ha varit något fel eller kan det göra så ont när ägget fäster? Eller kan det ha varit inget alls? Vad tror ni? Minns inte att jag hade något sånt här med mina andra två gravvar..

• Demajbebis

10 dagar kvar till vi åker på semester till Kroatien... O mensen lyser med din frånvaro. Nej jag är INTE gravid har nog testat 10 ggr redan, varför jag nu skulle göra d för när jag vet att jag inte haft någon Max, därmed ingen ägglossning. Hatar min kropp o pco , som ju gör att jag har glesa ägglossningar:/ nu kan det egentligen dröja hur långe som helst innan mensen kommer , högsta jag varit utan mens var ca 4-5 månader!!:/ men får hoppas den dyker upp snart o att jag går ägglossning denna omgång o att d kanske blir en liten semesterbebis, får försöka koppla av under de tre veckor vi är iväg o inte tänka så mkt!! Dock lättare sagt än gjort tyvärr!!:/

• Pixlar

Kunde inte hålla mig, tog ett test imorse. Och det var positivt!! Har svårt att fatta det, men kan inte sluta le! :)

• Frajda 80
    Pixlar skrev 2013-07-09 09:16:32 följande:
    Kunde inte hålla mig, tog ett test imorse. Och det var positivt!! Har svårt att fatta det, men kan inte sluta le! :)
    Nämen Cool

Stort stort GRATTIS!
  • Towe
    Pixlar skrev 2013-07-09 09:16:32 följande:
    åh!!!! Grattis!! Som jag har hejjat på dig! vad härligt!
    Världens största grattis! Och vilken rolig present på en tråkig tisdag!!

Önskar dig all lycka finaste du. Puss och kram!  Skrattande
Svar på tråden 30 utvalda 2013!