• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Pixlar skrev 2013-07-02 22:15:06 följande:
    Håller tummarna för dig gabbi81! 
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012

Tack tack! Håller tummarna för er oxå! :)
  • Frajda 80

Helt plötsligt en dag hade jag 2 pluttar och nu idag ÄL (3 pluttar) och vart är min man? Joo ute och seglar, snacka om tajming...

• Pixlar

Åh vilken dålig tajming Frajda! Typiskt! Hann ni mysa något innan han åkte iväg då?

• Towe

På väg till sjukhuset för kub! Nervös!!!!

• Frajda 80
    Pixlar skrev 2013-07-03 08:42:46 följande:
    Åh vilken dålig tajming Frajda! Typiskt! Hann ni mysa något innan han åkte iväg då?
    Njaa vi hann med före helgen för sen har vi haft huset fullt innan han åkte... så nej
  • Frajda 80
    Towe skrev 2013-07-03 09:11:09 följande:
    På väg till sjukhuset för kub! Nervös!!!!
    Håller tummarna!
  • Towe

Såklart blir det inte alltid som man vill men alltid som man tror.
    Gick in i vecka 13 idag (12+0) men som jag har trott så är min kropp väldigt konstig och min ägglossning verkar ha fått sig en konstig sväng någonstans så blev vi tillbaka flyttade en månad ungefär.
    Så nu är jag i vecka 9(igen!) Känns både bra och dåligt. känns bra att få reda på det så pass tidigt i graviditeten, men också lite jobbigt att behöva oroa sig för missfall och sånt igen. Men här borta på andra sidan datorn så försöker vi lära oss att inte oroa sig för mycket.
    Det var iallafall väldigt speciellt att få se världens minsta prick till hjärta slå ungefär 4000 slag Hjärta 
    (Så nu vet jag att jag inte är skengravid iallafall, och det är ju alltid skönt) ! Glad

• Frajda 80

Oj så pass, en hel månad. Knasigt det där men samtidigt så skönt att se att något lever därinne.
    Solig

• Towe

Ja, skit konstigt! Jag skulle fått min mens 5e maj men den kom aldrig, så vi slutade med monitorn för att jag blev så sur när inte mens kom! Men tydligen blev jag gravid 19e maj, typ, utan mens eller monitor! Stört!

• Pixlar

Ja det var lite mysko Towe! Men jag har en bekant som samma sak hände för. När hon kom till RUL och trodde att hon var i vecka 17 blev hon tillbakaflyttad till vecka 13! Undrar vad det är som påverkar att det blir så?

Svar på tråden 30 utvalda 2013!