• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau

Snälla hjälp mig!

Har varit på rul och liten var envis som få och ville inte som vi. Vi vill väldigt gärna veta könet och barnmorskan trodde på pojke men hon var osäker. På bilden syns två tydliga vita "streck" och syrran tror på en tjej. Vad tror ni? :))

• gabbi81

Dag 9. Fick hög direkt på min monitor. Hoppas hoppas att jag är lite extra fertil denna månaden... Har förhoppning om att det kanske kan bli till en liten bebbe i midsommar.. Lycka till alla!

• VEA

Gabbi: Heja heja!

Pixlar: Skönt att det inte känns "jobbigt".

Ett tu tre så är det många fler plus i gruppen :)

• Demajbebis

Jaha, då var det tillbaka på låg fertilitetsmonitor från hög. Ingen Max denna månad heller:( hopplöst det här! Har då endast haft ägglossning 1 av 3 omgångar med monitorn:( :(

• Frajda 80

Jag måste sätta igång min monitor igen vid nästa mens. Sist var vi ju i Amerikat och nästa mens ska komma nästa vecka.

• Spirello

Följer er allihop som försöker så gott som dagligen och hoppas verkligen att alla ni också får ert efterlängtade plus! Jag går in i vecka 10 på lördag och känner mig som om jag har blivit överkörd av en lastbil, inte direkt glamouröst.

• Frajda 80
    Spirello skrev 2013-06-13 15:27:21 följande:
    Följer er allihop som försöker så gott som dagligen och hoppas verkligen att alla ni också får ert efterlängtade plus! Jag går in i vecka 10 på lördag och känner mig som om jag har blivit överkörd av en lastbil, inte direkt glamouröst.
    Tänk vad tiden går snabbt ändå
  • egrandin

Idag (BIM+2) kom det något konstigt.. Blod fast mycket lite. Mer brunt än rött. Har en molnande värk i magen och mår fortfarande som jag gjort tidigare, illamående och trött. Hoppas det inte var mensen som kom, jag orkar inte bli besviken efter att ha fått lite hopp..

• egrandin

Mensen dök upp även denna månad.. Jag blir tokig snart

• Demajbebis

:( usch va tråkigt.. Själv har jag inget att hoppas på ens, ingen Max på monitorn 2 månader i rad nu! Blir galen!!;(

Svar på tråden 30 utvalda 2013!