• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • egrandin

Har tappat räkningen på antal försök nu. Bör i alla fall få börja testa från och med idag, dag 6. Brukar ha ÄL runt dag 12-15. Är dock rädd att vi ska missa denna månad då jag ligger med världens jäkla halsfluss sen en vecka tillbaka. Läkaren berättade i fredags att den var på väg ner i lungorna och jag tror den närmar sig. Hostar som aldrig förr och om jag mår så här när det är dags vet jag inte hur det blir :(

• kossann

Jag har precis avslutat mitt 4e försök med monitorn. Sen är mina stickor slut som jag fick, så om det inte tar sej denna månaden, så ska jag köpa egna.

Tog ut spiralen i januari, så jag hoppas att de där statistiska 7 månaderna som det sägs är ett medeltal gäller för oss :/ Känner verkligen att tiden börjar rinna ut för oss...  

• lindaj85

Hej! 8 med mig :) kul att det är så många som har lyckats. Ni andra kämpa på håller tummarna för er. Gjorde KUB igår såg bra ut är i vecka 12 . BF 2 februari.

• Trasslet

I vecka 17 här och rul på måndag. Är nervös, men förväntansfull. :)
    Har fortfarande inte velat släppa mina stickor och låna ut monitorn, utifall att, men efter rul om allt ser bra ut så ska jag.
    Tänk att hela 8 personer bland vipparna plussat! Sååå kul! :D

• egrandin

Dag 9 och låg. Aldrig varit med om detta tidigare med monitorn. Brukar vara på Max vid dg 12 eller senast dag 15. :(

• gabbi81

Dag 16 och max ! Hoppas det tar sig denna gången.Solig

• Pixlar

Jag behöver hjälp med skicka vidare-paketet! Vem kontaktar jag och hur? Vad skriver jag?

• gabbi81
    Pixlar skrev 2013-07-22 17:06:50 följande:
    Håller tummarna gabbi81!!

Tack! Glad
  • hellen75

Jag vet inte om jag tar ut lyckan i förskott, men .... Har varit nere på vårdcentralen eftersom jag trodde att jag ev hade uvi, fick springa och kissa hela tiden och har ont i äggstockarna men hade inga bakterier och dom tog ett test för graviditet som var positivt ( starkt)
    Men nu är frågan hur långt gången är jag eller är det ett missfall?
    Då jag har lite konstig mens och även ammar min 1,5åring

Svar på tråden 30 utvalda 2013!