• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pixlar

Hellen75, kunde de inte skicka dig till någon kvinnoklinik för ett VUL?

• hellen75

Skulle ringa kvinnokliniken för att boka in en tid för vul, och se vad dom säger.
    Hade mens i mitten av juni och en blödning ( mens)i juli ( men juli ägglossningen, borde väl inte ha gett utslag än?, då jag har den under den här veckan )

• hellen75

Om jag inte har varit gravid trots jag har haft mens eller så är det väl ett missfall då

• fru kost

HEJ 

Har inte varit aktiv i tråden då jag ramlade efter från början och sen hann jag lixom inte ikapp bland alla inlägg och då kändes det så dumt att bara gå in och skriva helt plötsligt då jag inte visste något om någon annan.

tänkte ändå eftersom jag är en av VIP-medlemarna att jag kanske ska säga att jag har plusat. Såååååå lycklig. går in i vecka 7 i morgon. Håller fortfarande andan och hoppas att det inte är för bra för att vara sant. Tar nya gravtest var och varannan morgon känns det som.. Men än så länge visar det på Gravid.

Är det någon som vet hur man gör nu, med skickar vidare och sånt?  

• Pixlar

Grattis till plusset fru kost! Jag går in i vecka 7 i helgen om man räknar efter ÄL (v 8 enligt senaste mens). När har du BF?

Jag undrar också över skicka vidare, har inte fått något svar om hur jag ska göra än

• Stassa

Halloj!

Jag skriver inte så ofta här, men jag läser alltid. Blir alltid så besviken när mensen kommer, och får för mig i en vecka ungefär att jag inte ska vara här inne läsa hela tiden. Men sen så blir jag sugen igen. 

Sen förra mensen så har jag inte använt min monitor, pga semester. Det skulle bli för knepigt att ta med en på MC-semester på Gotland och sen boendes i svärmors trånga 2:a, osv. Så det fick även bli semester från barn-verkstaden en månad. Men detta gör också så att jag inte är helt 100 på när jag har BIM. Men jag tror att det skulle ha varit i går (den brukar komma på dag 26, vilket var igår). Jag fick rosa flytningr i onsdags kväll, så jag tänkte ok, nu kommer mensen. Men den har inte dyckt upp. Lite rosa flytningar i går och lite i morse. 

Vad tror ni, är mensen på väg, eller ska jag våga testa? Jag vet att det är många som är testberoende och börjar testa straxt efter ÄL, men jag har snarare test-skräck. Att få ett "Ej gravid" är så definitivt.

• VEA

Kosann: Woohoooo, ett stort grattis! Härliga nyheter. Roligt att höra! :)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!