• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pixlar

Kossann, när har du BF? Känns som att vi borde ligga ganska nära varann :)

Dotter född juli 2011 <3 BF i mars 2014 <3
  • Pixlar

Ja då är det inte stor skillnad! Jag har 16 mars enligt sista mens, 22 mars enligt ÄL. Får se vad RUL säger. Försöker ställa in mig på den 22:a så jag inte blir alltför besviken när jag antagligen blir framflyttad :p  blev flyttad från 20 juli till 4 augusti vid RUL med dottern, och det kändes som en halv evighet ;) 

Dotter född juli 2011 <3 BF i mars 2014 <3
  • egrandin

Har missat monitorn i två dagar nu då vi sovit ute hos svärfar vilket var oplanerat. Har innan dess inte haft max, men tror ÄL kom igår då jag fick en kraftig mensvärkssmärta. Har haft ÄL flytningar ett par dagar nu så. Vi säkrade upp två gånger i natt, och även ett par gånger i veckan, hihi. Hoppas det tar sig nu, börjar bli riktigt jobbigt.

• egrandin
    kossann skrev 2013-07-29 08:59:10 följande:

Jag fick ett skicka-vidare-paket av VEA, och idag visade testet: 

Stort grattis! :)
  • skullis

Jag är jätte intresserad av ett skicka vidare paket sen när ni lyckliga blivit gravida. :) 
    Grattis alla som lyckats!! 

• gabbi81
    kossann skrev 2013-07-29 10:19:09 följande:
    Tackar!!! 4:e april enligt sista mens, pixlar. När har du?

Grattis Grattis !! Va skoj! Glad Själv väntar jag.. Bim nästa tisdag.

Lite aktivitet är det här på familjeliv fast att det är sommar, semestertider och sol. Solig   
  • kossann

gabbi81, det var lite så vi kände... att nu tar vi bara semester och försöker att koppla ifrån bebbe-tankarna, och det gjorde susen i...

• gabbi81
    kossann skrev 2013-07-29 20:46:52 följande:
    gabbi81, det var lite så vi kände... att nu tar vi bara semester och försöker att koppla ifrån bebbe-tankarna, och det gjorde susen i...

O det verkar ju fungera ju!! Grattis igen!! Får försöka med det vi med då.. Glad Går på semestern nu så borde hinna få både mens och äl igen innan jag ska jobba igen..(Tyvärr så förväntar jag mig alltid att mensen ska komma, en vacker dag så lär jag bli mäkta förvånad...Flört

Sista gången nu i augusti som vi måste vara aktiva i "30-gruppen" , iaf med monitorn. Känns tyvärr som om inte alla 30 varit aktiva här som det var sagt att vi ska vara i och med att vi fick monitorn och alla tillbehör. Inte heller dom som fick VIP-paketen i efterhand. Stort Plus till dom som gjort det som sagt och överenskommet. Det var ju hela orsaken till att vi tog emot monitorn och alla tillbehör, det var ju att vara aktiv här på familjeliv och att (försöka) bli gravida självklart.. Flört. Det är väl mest sitt eget samvetet tror jag. Varit superskoj att vara inne och se hur allt utvecklat sig och hur det går för alla, både positivt och negativt... Nya tag, igen. Lycka till alla som inte haft lyckan än att bli gravida ännu. Håller alla tummar och tår, även denna månaden.
Svar på tråden 30 utvalda 2013!