kossann skrev 2013-07-29 20:46:52 följande:
gabbi81, det var lite så vi kände... att nu tar vi bara semester och försöker att koppla ifrån bebbe-tankarna, och det gjorde susen i...
O det verkar ju fungera ju!! Grattis igen!! Får försöka med det vi med då..

Går på semestern nu så borde hinna få både mens och äl igen innan jag ska jobba igen..(Tyvärr så förväntar jag mig alltid att mensen ska komma, en vacker dag så lär jag bli mäkta förvånad...

)
Sista gången nu i augusti som vi måste vara aktiva i "30-gruppen" , iaf med monitorn. Känns tyvärr som om inte alla 30 varit aktiva här som det var sagt att vi ska vara i och med att vi fick monitorn och alla tillbehör. Inte heller dom som fick VIP-paketen i efterhand. Stort

till dom som gjort det som sagt och överenskommet. Det var ju hela orsaken till att vi tog emot monitorn och alla tillbehör, det var ju att vara aktiv här på familjeliv och att (försöka) bli gravida självklart..

. Det är väl mest sitt eget samvetet tror jag. Varit superskoj att vara inne och se hur allt utvecklat sig och hur det går för alla, både positivt och negativt... Nya tag, igen. Lycka till alla som inte haft lyckan än att bli gravida ännu. Håller alla tummar och tår, även denna månaden.