• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81

Då grusades mina förhoppningar för denna månaden.. (Semester, sol o utomlands, ska man inte vara glad då?!?..)o så kom den där j-a mensen igen, som ett brev på posten på dag 30.. :( Ställer om monitorn för ett sista försök via familjeliv.

• egrandin
    gabbi81 skrev 2013-08-06 18:22:56 följande:

Då grusades mina förhoppningar för denna månaden.. (Semester, sol o utomlands, ska man inte vara glad då?!?..)o så kom den där j-a mensen igen, som ett brev på posten på dag 30.. :( Ställer om monitorn för ett sista försök via familjeliv.

Åh :( jag beklagar :( är ute i Värmland för tillfället hos mina morföräldrar, mått illa varje dag den senaste veckan. Försöker att inte tänka så mycket, men BIM är imorgon så tankarna far ju iväg ändå tyvärr..
  • Trasslet

Tjoho! Vecka 20 (eg 22, men jag verkar ha låååånga graviditeter) och halvvägs!
    Har en bra period nu - kräks äntligen mindre och är piggare. Tog mig t.o.m. iväg till gymet igår och idag ska kommande veckans mat planeras. Redan gått upp c:a 6 kg och vill inte hamna på mina +30 som förra gången. :/

Hoppas att ni som redan plussat mår bra och att ni som är inne på de sista sommarförsöken äntligen får till det nu!
    Kramar!

• Demajbebis

Hej allihopa o grattis till alla som plussat! Sorry för jag inte varit aktiv varit i Kroatien 3 veckor. Haft monitorn med mig och kissat varje dag nu på dag 24 fortfarande bara 2 streck:( finns det fortfarande hopp för Max?? Annars blir det tredje månaden i streck utan Max:( o jag som gjort spolning o allt o hoppats på att äntligen kunna få ett plus:( känns hopplöst!!!:(:(

• egrandin

BIM+1 och negativt test. Mår apilla hela tiden och får som värmevågor genom hela kroppen. Känns som feber som kommer i vågor. Obehagligt.

• Chili123

Hej!
    Har plussat igen och hoppas att det går hela vägen denna gång! Har inte använt monitorn sen förra plusset och det tog ändå bara tre månader!
    Hur går jag vidare nu, och vilka står på kö? Har ju inte skickat vidare än :)

• gabbi81
    Evelina83a skrev 2013-08-12 14:57:40 följande:
    Kan man ställa sig i kö på "skicka vidare" paket? Mvh Evelina
    Det finns ingen kö. Den som blir gravid får själv välja ut den man vill skicka vidare paketet till... 
Svar på tråden 30 utvalda 2013!