• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau
    Chili123 skrev 2013-08-12 15:02:33 följande:
    Hej!
    Har plussat igen och hoppas att det går hela vägen denna gång! Har inte använt monitorn sen förra plusset och det tog ändå bara tre månader!
    Hur går jag vidare nu, och vilka står på kö? Har ju inte skickat vidare än :)
    Grattis till er! Håller tummar och tår att alt ska gå vägen för er :)
  • egrandin
    Pau skrev 2013-08-13 16:06:03 följande:
    Hoppas Hoppas det blir ett plus för er denna gången! :)
    Åh, tack. Vi hoppas också. Ligger på BIM+4 idag, börjar bli orolig att det är något fel, och att det är därför mensen inte dyker upp, eller ett plus.. :(
  • Pau
    egrandin skrev 2013-08-13 17:11:52 följande:
    Åh, tack. Vi hoppas också. Ligger på BIM+4 idag, börjar bli orolig att det är något fel, och att det är därför mensen inte dyker upp, eller ett plus.. :(
    Fortfarande inget plus? Har du kört med CB digitala test? 
    Säkert inget som är fel, kroppen som spökar lite, HCG nivån kanske är lite låg fortfarande.

Håller alla tummar och tår jag har!
  • egrandin
    Pau skrev 2013-08-13 20:03:12 följande:
    Fortfarande inget plus? Har du kört med CB digitala test? 
    Säkert inget som är fel, kroppen som spökar lite, HCG nivån kanske är lite låg fortfarande.

Håller alla tummar och tår jag har!
    Nä inget plus.. Ja jag kör med cb digital :( hoppas på det.. Tack <3
  • Towe
    egrandin skrev 2013-08-13 20:46:30 följande:
    Nä inget plus.. Ja jag kör med cb digital :( hoppas på det.. Tack <3

Tänkte bara säga igen att min mens inte heller kom men jag blev tydligen gravid tre veckor senare isllafall! Så fortsätt mer era försök! Lycka till, kram!
  • Stassa

Hej alla!

Hur tidigt brukat ni testa? Idag är jag på BIM-6, så jag misstänker att det är för tidigt. det är bara det att jag verkligen tror att det tog sig denna gång. Jag åkte t.o.m hem från landet och "övergav" min pappa på hans födelsedag, pga av att monitorn sa att nu var det dax att mysa med älsklingen, som var kvar i stan. Så om jag gjirde en sådan uppofring så borde det väll ändå ge något, tycker jag.   Flört

Egrandin, hur går det för dig? Har du fått något efterlängtat pluss ännu, eler någon förhatlig mens (hoppas inte)? 

• egrandin
    Towe skrev 2013-08-14 20:15:15 följande:

Tänkte bara säga igen att min mens inte heller kom men jag blev tydligen gravid tre veckor senare isllafall! Så fortsätt mer era försök! Lycka till, kram!
    Tack så mycket.. Ja vi ska fortsätta!!
  • egrandin
    Stassa skrev 2013-08-15 11:51:21 följande:

Hej alla!

Hur tidigt brukat ni testa? Idag är jag på BIM-6, så jag misstänker att det är för tidigt. det är bara det att jag verkligen tror att det tog sig denna gång. Jag åkte t.o.m hem från landet och "övergav" min pappa på hans födelsedag, pga av att monitorn sa att nu var det dax att mysa med älsklingen, som var kvar i stan. Så om jag gjirde en sådan uppofring så borde det väll ändå ge något, tycker jag.   Flört

Egrandin, hur går det för dig? Har du fått något efterlängtat pluss ännu, eler någon förhatlig mens (hoppas inte)? 

Nä, ingenting än. BIM+6 idag. :(
  • egrandin

Förlåt för att jag svär, men fan jävla skit. Vaknade vid femtiden imorse av att menshelvetet kom, en hel jäkla vecka senare. Har inte orkat gråta, inte orkat tänka. Måste ta mig igenom den här arbetsdagen och sen bryter jag fan ihop. Kommer tillbaka hit efter helgen. Lycka till till er andra.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!