• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Chili123 skrev 2013-08-12 15:02:33 följande:
    Hej!
    Har plussat igen och hoppas att det går hela vägen denna gång! Har inte använt monitorn sen förra plusset och det tog ändå bara tre månader!
    Hur går jag vidare nu, och vilka står på kö? Har ju inte skickat vidare än :)
    GRATTIS!!! 

Kolla med forumvärden under tråden "Övriga frågor.."  
  • egrandin
    Hej!
    Har plussat igen och hoppas att det går hela vägen denna gång! Har inte använt monitorn sen förra plusset och det tog ändå bara tre månader!
    Hur går jag vidare nu, och vilka står på kö? Har ju inte skickat vidare än :)
    Åh, grattis! Håller tummarna för dig!!

Ligger själv på BIM+3, inväntar plus eller mens. Inget av dem kommer. Vet inte vad jag ska tro längre. Mår ju illa konstant, och allmänt konstigt. :(
  • Evelina83a
    gabbi81 skrev 2013-08-12 15:18:00 följande:
    Det finns ingen kö. Den som blir gravid får själv välja ut den man vill skicka vidare paketet till... 
    Okej, tack så mycket för ditt svar. :)
  • Evelina83a

Ursäkta så sen presentation men tiden går fort och jag har mest varit aktiv med att läsa här på forumet. Men tänkte ändra på det nu så här kommer lite om mig:

"Hej alla!

Jag är en tjej som fyller 30 i december i år.
    Jag brottas med svår IBS samt endometrios som kan göra det hela att skaffa barn svårare.

Jag och min sambo 8sedan (5år tillbaka) har försökt hela detta året men tyvärr har inget hänt än.. Anmälde mig till gruppen men blev tyvärr inte en av dessa 30, väntar med spänning och ser om man kan få sån tur att få ett "skicka vidare paket".

Vi jagar ÄL med teststickor som fungerar si så där.. Ibland ger det utslag och ibland inte alls.. frustrerade men ger inte upp..
    Ska på återkoll på KK nästa måndag och hoppas innerlig att inte enodmetriosen är tillbaka och att det dröjer länge innan min kropp "kanske blir lite normal igen", fel att skriva normal kanske men lite så det känns.. varit sjuk länge och väldigt ofta på senaste åren med sjukskrivningsperioder och starka mediciner så är lite trött och vill bara få allt att fungera..

grattis till alla som lyckats och hoppas jag kan dela mina erfarenheter med någon, kanske någon mer som har haft samma problem och lyckats? vore kul att höra hur er resa var.

MVH Evelina
    "

• VEA
    Hej! Har plussat igen och hoppas att det går hela vägen denna gång! Har inte använt monitorn sen förra plusset och det tog ändå bara tre månader! Hur går jag vidare nu, och vilka står på kö? Har ju inte skickat vidare än :)

Ett stort grattis igen till er :)
    Evelina83a skrev 2013-08-12 16:28:25 följande:
    Ursäkta så sen presentation men tiden går fort och jag har mest varit aktiv med att läsa här på forumet. Men tänkte ändra på det nu så här kommer lite om mig: "Hej alla! Jag är en tjej som fyller 30 i december i år. Jag brottas med svår IBS samt endometrios som kan göra det hela att skaffa barn svårare. Jag och min sambo 8sedan (5år tillbaka) har försökt hela detta året men tyvärr har inget hänt än.. Anmälde mig till gruppen men blev tyvärr inte en av dessa 30, väntar med spänning och ser om man kan få sån tur att få ett "skicka vidare paket". Vi jagar ÄL med teststickor som fungerar si så där.. Ibland ger det utslag och ibland inte alls.. frustrerade men ger inte upp.. Ska på återkoll på KK nästa måndag och hoppas innerlig att inte enodmetriosen är tillbaka och att det dröjer länge innan min kropp "kanske blir lite normal igen", fel att skriva normal kanske men lite så det känns.. varit sjuk länge och väldigt ofta på senaste åren med sjukskrivningsperioder och starka mediciner så är lite trött och vill bara få allt att fungera.. grattis till alla som lyckats och hoppas jag kan dela mina erfarenheter med någon, kanske någon mer som har haft samma problem och lyckats? vore kul att höra hur er resa var. MVH Evelina"

Hoppas det snart ska ta sig för er!
  • gabbi81
    egrandin skrev 2013-08-10 09:37:18 följande:
    BIM+1 och negativt test. Mår apilla hela tiden och får som värmevågor genom hela kroppen. Känns som feber som kommer i vågor. Obehagligt.

Hoppas verkligen att de har tagit sig denna gången!! Håller alla tummar & tår.. :)
  • egrandin
    gabbi81 skrev 2013-08-12 21:48:49 följande:
    Hoppas verkligen att de har tagit sig denna gången!! Håller alla tummar & tår.. :)
    Tack så mycket!!! :)
  • egrandin
    VEA skrev 2013-08-12 22:06:57 följande:

Egrandin: Håller tummarna för er :)

Tack, det behövs! :)
  • Pau
    egrandin skrev 2013-08-12 22:21:18 följande:
    Tack, det behövs! :)
    Hoppas Hoppas det blir ett plus för er denna gången! :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!