• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Demajbebis

Hon som fick lämna ifrån sig paketet sa att jag gått fult tillväga? Fattar inget. Hon har inte plussat m hjälp av detta, hon va redan gravid men anmälde sig för att tjäna pengar antagligen. Jag tror inte heller någon i gruppen nu säljer, detta som hon hade ute på blocket var verkligen uppenbart: en monitor, 6 paket stickor till monitor. 3 paket 2-pack gravtest och ett ägglossningstest! Precis exakt det som man får i paketet! Smart gjort! Eller så är hon bara trög och har inte fattat poängen med gruppen;)

• Jeeeenny
    123456 skrev 2013-02-17 16:24:42 följande:
    Undrar vem det kan vara som säljer sina prylar. Som jag vet  har  bara jag o en till sagt till att vi plussat och jag har då rakt inte satt ut något på blocket... Finns det en i 30 gruppen som är hemligt gravid tro? Börjar kännas som värsta såpoperan detta. 
    cutepoison skrev 2013-02-17 16:28:20 följande:
    Fast att det finns två stycken på blocket betyder ju inte att de är härifrån eller att båda är det. De går ju att köpa :) Grattis till plusset! 

Näe, det behöver ju inte betyda att båda är härifrån. Men uppenbarligen är ju den ena det iaf.
    Tycker bara att det är synd när man inte kör på det konceptet som är. att man ska skicka vidare när man plussat och ge någon annan chansen att få hjälp på vägen till ett efterlängtat plus.
  • Jeeeenny
    Demajbebis skrev 2013-02-17 16:33:28 följande:
    Hon som fick lämna ifrån sig paketet sa att jag gått fult tillväga? Fattar inget. Hon har inte plussat m hjälp av detta, hon va redan gravid men anmälde sig för att tjäna pengar antagligen. Jag tror inte heller någon i gruppen nu säljer, detta som hon hade ute på blocket var verkligen uppenbart: en monitor, 6 paket stickor till monitor. 3 paket 2-pack gravtest och ett ägglossningstest! Precis exakt det som man får i paketet! Smart gjort! Eller så är hon bara trög och har inte fattat poängen med gruppen;)
    Finns inget kvar på blocket nu iallafall Bara på tradera..

Jag tycker inte att du har gått fult tillväga.. Hoppas att du snart får ett plus nu när du äntligen fått ditt paket Solig
  • Demajbebis

Hoppas också! Väntar ju fortfarande på monitorn som clearblue sagt att dom skickar till mig, för hon pengakåtisen skickade allt utom monitorn till mig! Antagligen redan hunnit sälja den. Usch o fy för såna människor. Här har man gått o försökt bli med barn i 3,5 år o så tar hon ett paket bara för att tjäna pengar! Blääää för sånt folk!!!

• Med kärlek

Pau; när började du märka dessa symptom? Har just haft äl och väntar spänt på att få upptäcks symptom.. Något annat? Ökade flytningar? Mensvärk? Synligare ådror? Lycka till!!

• Pau
    Med kärlek skrev 2013-02-17 17:16:23 följande:
    Pau; när började du märka dessa symptom? Har just haft äl och väntar spänt på att få upptäcks symptom.. Något annat? Ökade flytningar? Mensvärk? Synligare ådror? Lycka till!!

Det har blivit värre under helgen, speciellt illamåendet. Brösten värker lite men inte mer än vanligt innan mens, har annorlunda flytningar lite mer än vanligt. Mensvärk är jag van vid att ha, har ibland så ont så jag inte kan stå upp men nu är det mer molande liksom...inte huggen som jag brukar ha annars.

Hoppas du får känna symptom snart
  • MajsanGG
    Demajbebis skrev 2013-02-17 16:50:56 följande:
    Hoppas också! Väntar ju fortfarande på monitorn som clearblue sagt att dom skickar till mig, för hon pengakåtisen skickade allt utom monitorn till mig! Antagligen redan hunnit sälja den. Usch o fy för såna människor. Här har man gått o försökt bli med barn i 3,5 år o så tar hon ett paket bara för att tjäna pengar! Blääää för sånt folk!!!

Ta o använd de vanliga teststickor tills du får din monitor, det är jättelätt! Kolla datumet på deras webbsida bara. Jag har använt de i nästan ett år nu o de funkar finemang. Sen är det så att jag är 36 så nämligen är det därför jag fortfarande inte är gravid...
  • cutepoison
    Jeeeenny skrev 2013-02-17 16:39:25 följande:

Näe, det behöver ju inte betyda att båda är härifrån. Men uppenbarligen är ju den ena det iaf.
    Tycker bara att det är synd när man inte kör på det konceptet som är. att man ska skicka vidare när man plussat och ge någon annan chansen att få hjälp på vägen till ett efterlängtat plus.
    Håller med. Mycket dåligt gjort! 
  • grodis

Hej på er!

Jag kände mig hopplöst besviken i morse när jag gjorde ägglossningstest och tänkte att jag inte får någon ägglossning den här månaden heller Gråter
    Men nu börjar jag få ont i äggstockarna och känna av symptomen som jag brukar få.
    Känner mig lite mer hoppfull och förhoppningsvis får jag ägglossning imorgon eller inom dom närmaste dagarna Drömmer
    Hur går det för er andra?

• Pau
    grodis skrev 2013-02-18 10:51:42 följande:
    Hej på er!

Jag kände mig hopplöst besviken i morse när jag gjorde ägglossningstest och tänkte att jag inte får någon ägglossning den här månaden heller Gråter
    Men nu börjar jag få ont i äggstockarna och känna av symptomen som jag brukar få.
    Känner mig lite mer hoppfull och förhoppningsvis får jag ägglossning imorgon eller inom dom närmaste dagarna Drömmer
    Hur går det för er andra?
    Håller tummarna för dig! :)

Jag har inte kommit igång med monitorn och så då jag haft äl när jag fick hem grejerna så kommer köra igång i helgen om mensen bestämmer sig för att komma vilket jag inte hoppas.

Har lite olika konstiga symptom som jag inte känner igen och idag 5 dagar innan beröknad mens gjorde jag ett nytt äl test för skoj skull som visade positivt...vet inte hur detta ska tolkas men det återstår att se.

Lycka till! :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!