• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Sofia 383

Demajbebis: det får vi hoppas på att den gör:) okej det var ju bra att man kan göra det.

• pysselkiisen
    bananer80 skrev 2013-02-11 16:34:30 följande:
    Hej, en fundering om ni har försökt i 4 år, är det int dags att se över möjligheterna för IVF då?
    Lycka till!
    Vi väntar på svar om vi får remiss till RMC i malmö så håller tummarna för att det snart lossnar för oss :) Alla undersökningar hittills har inte visat några fysiska hinder till att jag inte blir gravid så man är ju lite undrande till vad som spökar! Gäller bara att försöka hålla humöret uppe och hoppet levande <3

Ska bli skoj att följa er andra på er resa! 
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-02-18 17:25:00 följande:
    Fick bara 3 pack graviditetstest. Har mailat clearblue. Annars är det inte hela världen om dom inte skickar med ett paket till med gravtest, viktigaste är att jag får monitorn! Idag blöder jag, fick mens senast 22 jan, så antagligen är det mensen. Men är väldigt lite, och brun-rosa, så man hoppas ju ändå att set kanske är typ nidblödning men tror tyvärr det är mensen! Hoppas bara monitorn kommer snart så jag kan börja denna cykeln, man ska ju registrera i monitorn någon gång under dag 1-5! Håller tummarna att den kommer snart!! Kram

Enligt pappret vi fick med i kartongen ska det vara 3 förpackningar med gravtest... Sammanlagt 6 st test, 1 för varje månad i dom 6månaderna vi ska använda monitorn.
  • gabbi81

Whoho.. Inne på dag 16 i min cykel. Monitorn visar max!! =D Härligt!!

• Fredriksson1
    gabbi81 skrev 2013-02-19 06:36:06 följande:
    vad härligt håller tummarna för dig 
  • Demajbebis

I natt drömde jag att jag var gravid. Drömmen kändes så verklig o ja va överlycklig! Sen vaknade jag o insåg att det inte va på riktigt! :/ blöder inte mer så har ingen aning om varför jag blödde igår. Skumt!! Kram

• Stassa
    Demajbebis skrev 2013-02-19 07:34:15 följande:
    I natt drömde jag att jag var gravid. Drömmen kändes så verklig o ja va överlycklig! Sen vaknade jag o insåg att det inte va på riktigt! :/ blöder inte mer så har ingen aning om varför jag blödde igår. Skumt!! Kram
    God morgon Demajbebis
    Har du provat att ta ett grav-test? Du har ju faktuiskt fått 6 st.så du borde ji´´u kunna tjuvstarta med dem innan monitorn har kommit. Kram
  • Pixlar

Håller tummarna för dig nu Gabbi81! Flört

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • VEA
    gabbi81 skrev 2013-02-19 06:36:06 följande:

Hur många dagar hade du hög fertilitet? Inne på min tredje dag hög fertilitet (dag 9 i min cykel). Heja heja er! Håller vi tummarna.
  • Frajda 80
    Stassa skrev 2013-02-18 11:27:15 följande:
    Jag har inte heller hunnit använda min monitor ännu, och jag hoppas verkligen inte att jag behöver göra det heller. Jag tror att jag ska ha BIM på torsdag. Men är osäker eftersom jag inte har avnänt några ÄL-tester.
    Vi ska dock resa bort över helgen. Sova över hos vänner på fredagen och hotell och bröllop på lördagen. Så oavsett om jag är med barn (och måste tacka nej till vin, och få konstiga blickar) eller har mens (sova borta med risk för att bloda ner andras lakan och sängar), så är detta inte så vältimat. Men, men det är inget att göra någonting åt. Om mensen inte har kommit på fredag morgon, så kommer jag kissa på en av min cb-digitala stickor.

Jag håller tummarna men jag lovar att du kan ta ett glas vin ändå... ingen fara i början av graviditeten. Annars smusslar du med dig alkofritt vin och fyller glaset med.

:)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!