• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • VEA

Egrandin: Usch, du måste få låta dig känna dig ledsen och vara nere. Det är okej och så hoppas jag på nya tag för er snart. En stor kram till er!

• egrandin
    VEA skrev 2013-03-15 21:43:15 följande:
    Egrandin: Usch, du måste få låta dig känna dig ledsen och vara nere. Det är okej och så hoppas jag på nya tag för er snart. En stor kram till er!
    Tack så mycket. Ja denna månad blev det ju ingenting tyvärr.. Men som sagt. Nya tag nu. Kram!
  • Spirello

Fick precis glad gubbe på ägglossningstest. Monitorn har visat hög fertilitet i 10 dagar nu och så även i morse, gissar att den borde gå upp på max i morgon bitti. Här ska mysas och så hoppas jag på ett plus i påskägget :)

• egrandin
    Spirello skrev 2013-03-17 15:08:31 följande:
    Fick precis glad gubbe på ägglossningstest. Monitorn har visat hög fertilitet i 10 dagar nu och så även i morse, gissar att den borde gå upp på max i morgon bitti. Här ska mysas och så hoppas jag på ett plus i påskägget :)
    Åh så kul! Lycka till! :D
  • Demajbebis

Väntar fortfarande på Max på monitorn! Är på dag 16 nu, o enligt telefonsamtalet med min gyn så kom vi fram till att jag var o tog blodprov på helt fel dag, räknat på de senaste 4 menstruationerna så bör jag ha ägglossning dag 25-26. Så jag har fått en ny tid för blodprov på dag 25 i cykeln, vilket är nästa tisdag 26 mars. Antar att maxet på monitorn bör komma däromkring också! Sen hoppas jag me på ett plus, som någon skrev innan detta är ju faktiskt sista chansen för o kunna få en bebbe under 2013!! Håller alla tummar för oss alla!!!

• Akinna 77
    Spirello skrev 2013-03-17 15:08:31 följande:
    Fick precis glad gubbe på ägglossningstest. Monitorn har visat hög fertilitet i 10 dagar nu och så även i morse, gissar att den borde gå upp på max i morgon bitti. Här ska mysas och så hoppas jag på ett plus i påskägge
  • VEA

Spirello: Spännande! Så hoppas vi på en 2013-bebis för er!

• kossann

Hur går det för er här? Min mens är över för denna gången, så jag hoppas på att få mitt paket till nästa. Jag har inte hört någonting om paketet från varken Familjeliv eller Clearblue, så jag hoppas inte att jag är bortglömd.

BIM 9 april
  • VEA

Kossann: Det hoppas jag inte. Skriv till forumvärd så kan hon hjälpa dig därifrån. Det är en Tomas som gör utskicken vad jag förstått.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!