• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Angie10
    jabadabadoo skrev 2013-05-02 21:36:16 följande:
    Jag plussade för några dagar sen!! Känns overkligt, men riktigt kul!!:) jag ska till mvc på måndag och se vad de säger, hoppas testet stämmer. Hur går det för er andra? Hoppas ni också plussar snart!!!

Jag plussade för några dagar sen!! Känns overkligt, men riktigt kul!!:) jag ska till mvc på måndag och se vad de säger, hoppas testet stämmer. Hur går det för er andra? Hoppas ni också plussar snart!!!

Åh grattis. Blir lika glad varje gång någon plussar. Gud va roligt!!!!
  • Chili123

Tack gör alla grattis, har inte riktigt förstått det själv än. Hade faktiskt en kollega som sa igår (innan jag visste) att mina ögon sa att jag var gravid, då visste hon inte ens att vi försökte!
    Håller tummarna för fler pluss i tråden snart!

• egrandin
    jabadabadoo skrev 2013-05-02 21:34:22 följande:

Ha den äran på födelsedagen!!:)
    Tack så mycket :)
    Grattis!!
  • Frajda 80

Grattis alla.

Blir så glad av att läsa hur ni lyckas!

• Pixlar

Dagarna kryyyper fram mot BIM. En vecka kvar idag. Hoppas att det blivit nåt, men försöker vara beredd på att det inte har det.. Trodde att det skulle gå mycket snabbare än såhär att bli gravid! Det har ju inte varit nåt problem förut, är det jag som nu vill det alldeles för mycket?

• jabadabadoo
    Chili123 skrev 2013-05-02 23:42:48 följande:
    Tack gör alla grattis, har inte riktigt förstått det själv än. Hade faktiskt en kollega som sa igår (innan jag visste) att mina ögon sa att jag var gravid, då visste hon inte ens att vi försökte! Håller tummarna för fler pluss i tråden snart!

Tack gör alla grattis, har inte riktigt förstått det själv än. Hade faktiskt en kollega som sa igår (innan jag visste) att mina ögon sa att jag var gravid, då visste hon inte ens att vi försökte! Håller tummarna för fler pluss i tråden snart!

Men vissa ser sånt, läskigt:) en släkting till mig såg det tidigt då vi väntade första barnet.. Ville inte sagt nåt men blev illa tvungen :)
  • jabadabadoo
    jabadabadoo skrev 2013-05-03 22:32:55 följande:
    Men vissa ser sånt, läskigt:) en släkting till mig såg det tidigt då vi väntade första barnet.. Ville inte sagt nåt men blev illa tvungen :)

jabadabadoo skrev 2013-05-03 22:32:55 följande:

Frågade hur hon såg det och hon sa att det blir som en hinna som ligger på ögonen, de blir glansiga:)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!