• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • towerosell

Jag tror att min kropp har gått in i någon slags stress eller nåt. Sju dagar sen jag skulle få mens. Grå graviditetstest för fyra dagar sen! Inte gravid inte. Jävla kropp! Jag känner inga mens symtom alls.

• Frajda 80
    Spirello skrev 2013-05-11 08:44:31 följande:
    Tack allihop! Tog ytterligare ett test i morse för att försöka ta in det.. "Gravid 2-3" den här gången. Vilket verkar stämma enligt mina beräkningar om att jag är i 4+0 idag.
    GRATTIS!!!

Själv kanske det inte blev någon ÄL denna gång... jag började stegringen (två sträck) på dag 8, nu idag är det dag 17 och fortfarande 2 sträck. Dock trodde jag att jag hade ÄL i Lördags = dag 15 men inget som syntes alls på monitorn.

Jag hade ÄL flytningar.
  • Akinna 77
    towerosell skrev 2013-05-11 17:30:07 följande:
    Jag tror att min kropp har gått in i någon slags stress eller nåt. Sju dagar sen jag skulle få mens. Grå graviditetstest för fyra dagar sen! Inte gravid inte. Jävla kropp! Jag känner inga mens symtom alls.
    Har du testat igen sedan dess? Du kan ju vara en låghormonare.. *håller tummarna*
  • Akinna 77
    jabadabadoo skrev 2013-05-13 10:21:47 följande:
    Jag fick ett mf, så trist:(
    Å nej! Fy fanken vad tråkigt. *kram*
  • Frajda 80
    jabadabadoo skrev 2013-05-13 10:21:47 följande:
    Jag fick ett mf, så trist:(
    Urs så tråkigt... kramar!
Svar på tråden 30 utvalda 2013!