• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Spirello

Grattis Trasslet!

Här är vi inne på 12:e månaden av försök, max fertilitet idag vilket var lite oväntat. Har dock inga större förhoppningar om att bli gravid den här månaden heller. Helt inställd på att vi får kontakta fertilitetskliniken om några veckor.

• gabbi81
    Angie10 skrev 2013-04-26 22:26:13 följande:
    Är det någon som har koll över hur många som plussat hittills ? Hade varit kul och veta statistiken.
    2 än så länge med hjälp av monitorn.
  • egrandin

Max idag :) har haft det mysigt i tre dagar nu, och ska väl hoppas på det ikväll med :)) så vi får hoppas att det tar sig denna gång. Någon annan som är på max nu, eller som precis varit kanske? :)

• Trasslet
    egrandin skrev 2013-04-28 09:33:23 följande:
    Max idag :) har haft det mysigt i tre dagar nu, och ska väl hoppas på det ikväll med :)) så vi får hoppas att det tar sig denna gång. Någon annan som är på max nu, eller som precis varit kanske? :)

egrandin skrev 2013-04-28 09:33:23 följande:

Kör hårt!! :D Håller tummarna. :)
  • gabbi81

Ja så väntar man igen. Ja ni vet ju hur det är .. Tyvärr!! Väntan till äl sedan väntan på att mens ska utebli.
    Dag 24 i min cykel. Bim om 6 dagar .. Hoppas verkligen jag inte behöver gå in på ett 4:e försökt med monitorn.
    Den är ju suuperbra!! Men en bebis är bättre... Hjärta 

• kossann
    Chili123 skrev 2013-04-30 23:34:53 följande:
    Bim igår, ingen mens än. Åh som jag hoppas...

Spännande! När ska du testa?
  • Millini

Bim imorgon. Och ja, menstecknen började igår. Depp depp och försöka hålla ihop. Hoppas lite ändå men försöker kväva hoppet i sin linda...

Blä!!!!

• Demajbebis

Dag 28, och idag gick det ner från hög till låg... Ingen ägglossning denna månad då:( skit oxå!!! :( bara o vänta in den satans mensen så jag kan ringa till röntgen o boka en tid, skulle ringa min första mensdag. Är det någon mer än jag som hört att en del blivit gravida bara efter en sån här röntgen eftersom dom sprutar in nån vätska i äggledarna, så det rensar ju typ?

Svar på tråden 30 utvalda 2013!